Vad gör vi? Del CXLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Guacamolevitlöken diffunderade ur mig under gårdagen, kände mig ganska återställd framåt kvällen.
Då lagade jag, driven av någon undermedveten tvångstanke, en halvambitiös fiskgryta till middag... med saffran... och en närmast toxisk mängd vitlök. :angel:

Och eftersom mitt dysfunktionella belöningssystem verkar ha utvecklat något slags självskadebeteende har jag även med en matlåda av nämnda gryta till jobblunch idag.

Vi har åtminstone inga problem med varulvar, vare sig hemma eller på jobbet.
 
Lämnat barn på förskolan, ledsen unge idag. Som tur är hämtade en favoritfröken och jag tror det är ganska få barn på plats.

Har handledning på jobbet om en timme, tänkte försöka snygga till huset först. Alla leksaker har inte hittat tillbaka till rätt rum 🙃
 
Guacamolevitlöken diffunderade ur mig under gårdagen, kände mig ganska återställd framåt kvällen.
Då lagade jag, driven av någon undermedveten tvångstanke, en halvambitiös fiskgryta till middag... med saffran... och en närmast toxisk mängd vitlök. :angel:

Och eftersom mitt dysfunktionella belöningssystem verkar ha utvecklat något slags självskadebeteende har jag även med en matlåda av nämnda gryta till jobblunch idag.

Vi har åtminstone inga problem med varulvar, vare sig hemma eller på jobbet.
Inga kollegor heller? 🧛‍♂️🧛‍♀️
 
Måste bli en bra dag idag. Det sista jag gjorde på jobbet igår var öppnade en liten bit plopp. Tyckte den tog slut fort men ja ja
Den tog slut fort för jag hade lagt halva på skrivbordet redo att möta mig idag :D :D

Yes! mums

sadelprovaren kommer idag också + att jag kan ha fått till en liten träning med unghästen förinhoppning. Vi får se.

Känns som om det rullar på.

Chefen är här halva dagen idag och jag kommer inte få något gjort alls. ska mest fundera på vad jag ska säga på torsdag under intervjun :)
 
Guacamolevitlöken diffunderade ur mig under gårdagen, kände mig ganska återställd framåt kvällen.
Då lagade jag, driven av någon undermedveten tvångstanke, en halvambitiös fiskgryta till middag... med saffran... och en närmast toxisk mängd vitlök. :angel:

Och eftersom mitt dysfunktionella belöningssystem verkar ha utvecklat något slags självskadebeteende har jag även med en matlåda av nämnda gryta till jobblunch idag.

Vi har åtminstone inga problem med varulvar, vare sig hemma eller på jobbet.
Mycket bra eget ansvar för smittspridningsrisker på arbetsplatsen må jag säga.
 
Du får säga nej, du vet det va? Saker du inte gör för andra kunder har du ingen skyldighet att göra åt honom. Sätt lite gränser både för din och hans skull :)

Vi säger nej man behöver bara förklara det typ 300 ggr. Olch vissa grejer kommer jag låta honom få göra. Han har tyvärr blivit portad från 2 butiker data/mobiltelefoner och vi har förklarat för honom att det är ok att gå runt hos oss och kika ställa någon fråga då och då men att vi även har annat arbete som måste göras. Jag behöver bara skriva av frustrationen här ibland :D
 
Guacamolevitlöken diffunderade ur mig under gårdagen, kände mig ganska återställd framåt kvällen.
Då lagade jag, driven av någon undermedveten tvångstanke, en halvambitiös fiskgryta till middag... med saffran... och en närmast toxisk mängd vitlök. :angel:

Och eftersom mitt dysfunktionella belöningssystem verkar ha utvecklat något slags självskadebeteende har jag även med en matlåda av nämnda gryta till jobblunch idag.

Vi har åtminstone inga problem med varulvar, vare sig hemma eller på jobbet.
Är det inte vampyrer du syftar på? :D
 
Vi säger nej man behöver bara förklara det typ 300 ggr. Olch vissa grejer kommer jag låta honom få göra. Han har tyvärr blivit portad från 2 butiker data/mobiltelefoner och vi har förklarat för honom att det är ok att gå runt hos oss och kika ställa någon fråga då och då men att vi även har annat arbete som måste göras. Jag behöver bara skriva av frustrationen här ibland :D
Bra att du har ett pyshål när det blir för mycket :)
 
Guacamolevitlöken diffunderade ur mig under gårdagen, kände mig ganska återställd framåt kvällen.
Då lagade jag, driven av någon undermedveten tvångstanke, en halvambitiös fiskgryta till middag... med saffran... och en närmast toxisk mängd vitlök. :angel:

Och eftersom mitt dysfunktionella belöningssystem verkar ha utvecklat något slags självskadebeteende har jag även med en matlåda av nämnda gryta till jobblunch idag.

Vi har åtminstone inga problem med varulvar, vare sig hemma eller på jobbet.

Det borde inte vara någa problem för kollegorna att hålla smittsäkert avstånd till dig heller. Så fort de kommer för nära påminns de om att hålla avståndet :angel: :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 102
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 075
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 661
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 449

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp