Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inga kollegor heller?Guacamolevitlöken diffunderade ur mig under gårdagen, kände mig ganska återställd framåt kvällen.
Då lagade jag, driven av någon undermedveten tvångstanke, en halvambitiös fiskgryta till middag... med saffran... och en närmast toxisk mängd vitlök.
Och eftersom mitt dysfunktionella belöningssystem verkar ha utvecklat något slags självskadebeteende har jag även med en matlåda av nämnda gryta till jobblunch idag.
Vi har åtminstone inga problem med varulvar, vare sig hemma eller på jobbet.
Mycket bra eget ansvar för smittspridningsrisker på arbetsplatsen må jag säga.Guacamolevitlöken diffunderade ur mig under gårdagen, kände mig ganska återställd framåt kvällen.
Då lagade jag, driven av någon undermedveten tvångstanke, en halvambitiös fiskgryta till middag... med saffran... och en närmast toxisk mängd vitlök.
Och eftersom mitt dysfunktionella belöningssystem verkar ha utvecklat något slags självskadebeteende har jag även med en matlåda av nämnda gryta till jobblunch idag.
Du får säga nej, du vet det va? Saker du inte gör för andra kunder har du ingen skyldighet att göra åt honom. Sätt lite gränser både för din och hans skull
Är det inte vampyrer du syftar på?Guacamolevitlöken diffunderade ur mig under gårdagen, kände mig ganska återställd framåt kvällen.
Vi pratar nog en mängd som skulle hålla vilken övernaturlig varelse som helst borta.Är det inte vampyrer du syftar på?
Jo, egentligen. Men i praktiken berörs nog ett rätt brett spann av livsformer.Är det inte vampyrer du syftar på?
Bra att du har ett pyshål när det blir för mycketVi säger nej man behöver bara förklara det typ 300 ggr. Olch vissa grejer kommer jag låta honom få göra. Han har tyvärr blivit portad från 2 butiker data/mobiltelefoner och vi har förklarat för honom att det är ok att gå runt hos oss och kika ställa någon fråga då och då men att vi även har annat arbete som måste göras. Jag behöver bara skriva av frustrationen här ibland
Guacamolevitlöken diffunderade ur mig under gårdagen, kände mig ganska återställd framåt kvällen.