Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag körde den enkla vägen och använde inte formarnaJag hittade en i kylen.. lade in den i frysen istället, orkade inte baka idag.
Inflammation i halsen alltså?
förenklat jaInflammation i halsen alltså?
Jag ser också ganska duktigt dåligt utan linser/glasögon så känner igen det där med att lixom knappt ens se den största bokstavenVar iväg på synundersökning för synintyg, klarade mig precis med glasögon. Så blir mer ordentlig tid om ett tag, behöver kanske byta glasögon.
Först skulle man titta på en tavla på några meters avstånd utan glasögon. Den biten tog inte lång tid för mig, såg knappt tavlan
Nu iväg och ta in hästar
Hur sent rider du?? Eller tar det mest tid att förflytta dig hem?Hemma och kastar I mig proteinbar och banan. Musklerna är så trötta att de skakar.
Vanligtvis äter jag inte efter ridskolan eftersom det blir för sent men min kropp vill uppenbarligen uppmärksamma mig på att det behövs påfyllnad här
20.00-21.00 (men ofta blir det 21.15 eller 21.30 typ )Hur sent rider du?? Eller tar det mest tid att förflytta dig hem?
Det är krångligt köra bil i början, o inte lätt byta bil när man väl vänt sig vid en också När du hittar dragläget så underlättar det mycket!Fick testa att starta bilen och rulla lite fram och tillbaka på uppfarten, en ojämn grusväg med spår av berg. Efter en stund kom jag lugnt upp 2-3 meter, sen stack berget fram så det tog stopp. Går att köra där så ingen fara, bara jag som inte kan.
Rullade sen sakta ner nästan hela vägen (med några stopp, men bilen dog inte). Sen var problemet att starta och köra upp igen... var nästan påväg att lyckas komma fram några gånger men kopplingen blev för ledsen så kunde inte fortsätta.
Roligt att testa och få lite känsla för hur den funkar, även om det inte var helt lätt. Inte helt enkelt heller när min mamma tycker typ "du får balansera lite lagom och anpassa efter behov"... liksom ja, jag försöker men åt vilket håll..?
Bror messade precis för att meddela att han vågat boka resa hit för honom och brorsbarnen (som nu är ungdomar ) i Mars! Det ska bli roligt! Ungarna fick egentligen resan i julklapp 2019 men har givetvis inte kunnat nyttja sin present förrän nu.
Jag har träffat dem en enda gång på tio år men känner väl själv, om jag ska vara ärlig, att det inte gör något att de råkade bli ytterligare två år äldre. Nu finns det ju mer vi kan göra tillsammans som är kul för alla fyra!
Egoist Javisst!
Okej. Är det dagens sista lektion då antar jag? En av mina närmaste vänner rider på ridskola i grannstaden och kvällens sista lektion mellan 19.30 och 20.30, följer med nån gång ibland och kollar . Oh pust låter ju ohållbart nästan, skönt du har närmare nu.20.00-21.00 (men ofta blir det 21.15 eller 21.30 typ )
Så jag är hemma tidigast 22.00 oftast. Så rider rätt sent men ganska skönt att ha kort tid hem. Innan jag flyttade hade jag en timme hem med bil eller ca två kommunalt.
Åh, haha, jag önskar så att jag hade en skottsk liten stenstuga! Jag har en liten lägenhet (men i ett skottskt litet stenhus för all del. ) och de ska bo hos mig! Det får bli brorsan i soffan, ungarna på uppblåsbar dubbelmadrass och jag med alla odjuren i sovrummet.Åh vad roligt! Ska dom bo i din stuga?
Och vad ska ni hitta på för något?