Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Typ.Gillar att höra sina egna röster, eller?
Nu är du bara dramatiskjag ska fråga om min tandläkare intuberar
Det är ju platsbrist på anstalterna så de kanske prioriterar att låsa in gängkriminella och väldigt grovt kriminella.Vilken dag som helst.
Eller, jag vet inte eftersom rättvisans kvarnar maler extremt långsamt. Inte ett ljud sedan det hände. Det är nästan exakt tio månader sedan nu.
Det är ju platsbrist på anstalterna så de kanske prioriterar att låsa in gängkriminella och väldigt grovt kriminella.
Ursäkta frågan och du behöver inte svara om du inte vill, men vad har hänt?Det har inte ens varit rättegång.
Man vet att tiden på buke går när 25-åringen blivit 28-åringen.Barnet är i skolan och 28-åringen sover. Jag funderar på om jag ska orka fixa med min nya telefon eller om jag ska titta på Chokladens underbara värld
Ursäkta frågan och du behöver inte svara om du inte vill, men vad har hänt?
Det var bra du åkte in till akuten! Sepsis vill du definitivt inte riskera och med så tydligt problem hade en tandläkare troligen skickat dig till akuten ändå.som de föklarade till mig
Tanden var ju såklart dålig, men problemet var ju att bakterier spritt sig till mjukdelar i munbotten som snabbt kan orsaka hotade luftvägar och sepsis
Ok. Kanske samma där, de måste prioritera.Det har inte ens varit rättegång.
Vilken bok är det?Köpte en bok på vägen hem idag, nu tvingar jag mig att ta en paus från läsningen. Länge sedan jag blev så fast i en bok.