Vad gör vi? Del CXLVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min mormor har dött och jag vill inte gå på begravningen
Mormor har lidit av demens i många år och knappt varit kontaktbar de senaste åren så det är en lättnad att det är över
Men Mamma tycker jag ska gå på begravningen för alla mina kusiner ska dit :meh:
Beklagar :heart. Jag själv tycker det är bra att gå på begravning (fast jag på senare år haft mycket jobbigare för det sen jag fick skitångesten) för att få ett avslut/sätta punkt men det vet du ju bäst själv! Kram :heart.
 
Beklagar :heart. Jag själv tycker det är bra att gå på begravning (fast jag på senare år haft mycket jobbigare för det sen jag fick skitångesten) för att få ett avslut/sätta punkt men det vet du ju bäst själv! Kram :heart.

Jag slipper gärna begravningar efter att ha gått på pappas, fasters, farmors och farfars inom en kort period. Avslut har för mig inget med en begravning att göra.
Men som du säger, det är nog mkt individuellt
 
Amazon skrämmer skiten ur mig, jag beställde något i går på eftermiddagen (obs söndag eftermiddag!) och idag på morgonen halv nio får jag meddelande från PostNord att jag kan hämta paketet på ICA :nailbiting: POSTNORD

Fö har jag vacc preppat till tusen, mat, dryck, soppor, lättdrycker, Proviva, ipren och panadol, toapapper, saker att slänga i micron, te och honung.

Om ingenting händer efter allt detta kommer jag sura ordentligt.
 
Giv mig styrka....

Den handikappade killen är här idag. Kom för över en timme sedan.

Gav lite priser pratade rent allmänt, han är ju trevlig men nu fick jag sitta och googla fram bilder och ett nummer han kunde ringa.

Jag sa att jag gör det den här gången men han får inte sitta bredvid mig och ringa utan får flytta på sig eftersom det här är till andra företag och saker vi inte har i sortimentet samt att jag har andra saker att göra. Jag vart inte otrevlig även om jag känner för att fräsa.
 
Giv mig styrka....

Den handikappade killen är här idag. Kom för över en timme sedan.

Gav lite priser pratade rent allmänt, han är ju trevlig men nu fick jag sitta och googla fram bilder och ett nummer han kunde ringa.

Jag sa att jag gör det den här gången men han får inte sitta bredvid mig och ringa utan får flytta på sig eftersom det här är till andra företag och saker vi inte har i sortimentet samt att jag har andra saker att göra. Jag vart inte otrevlig även om jag känner för att fräsa.

Han ska öht inte vara nära dig... smittspridning.
 
😍♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
IMG_20220124_144319.jpg
 
Giv mig styrka....

Den handikappade killen är här idag. Kom för över en timme sedan.

Gav lite priser pratade rent allmänt, han är ju trevlig men nu fick jag sitta och googla fram bilder och ett nummer han kunde ringa.

Jag sa att jag gör det den här gången men han får inte sitta bredvid mig och ringa utan får flytta på sig eftersom det här är till andra företag och saker vi inte har i sortimentet samt att jag har andra saker att göra. Jag vart inte otrevlig även om jag känner för att fräsa.
Du får säga nej, du vet det va? Saker du inte gör för andra kunder har du ingen skyldighet att göra åt honom. Sätt lite gränser både för din och hans skull :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 093
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 075
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 661
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 449

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp