Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för något? Ljusstakar? De har ju ett öra, men det är väl inte muggar (hoppas jag)... ?!Ungdomliga grannen knackade precis på med dessa vansinniga.
Visa bifogad fil 80179
Hen ba ”Törnis dessa är så DU så jag shoppade dessa åt dig igår”
Vad är det för något? Ljusstakar? De har ju ett öra, men det är väl inte muggar (hoppas jag)... ?!
Med ljus i blev de ju jättefina !!
Jag vill oxå! Här är det barmark,fick ingen snö eller is i natt som resten av skaraborg.
Jag lovar, är på väg in nu, känner mig normal och fick sova 12 timmar i natt har inte ens behövt ta cocillana i dag. En liten hostattack annars bra.Låter som luftrörskatarr? Ansträng dig inte för mycket på SIHS; titta desto mer och titta åt mig som aldrig hitintills upplevt detta .
Jag vill oxå! Här är det barmark,fick ingen snö eller is i natt som resten av skaraborg.
Alltså ju mera du/ni tassar på tå för hunden ju känsligare blir hon för ljud, mina valpar klara alla ljud inkl diskmaskin,damsugare,dörrklocka,musik tv, att jag springer fram o tillbaka, inte tusan ska dom fara upp för sådantÄntligen fått valp att sova och satt på lugn musik med regnljud för att dämpa ljud som knäpp i huset, andra hunden etc. Och så får jag jooordens hostattack..
Verkar som hon somnade om. Halleluja!
Ska jag skicka några? "om krisen kommer" liksom...Då, min gamla vän finns det bara ett alternativ kvar.
Jag behöver tändstickor!
Nä behövs inte! har normala, tjoka, långa, hemgjorda braständare, däck bitar för blöta tillfällen och jag kan bygga hemska saker! lita på mig jag är en ingenjör med fluid kunskaper!Ska jag skicka några? "om krisen kommer" liksom...
Annars funkar en hederlig braständare
Mvh / fästingdräparen - moahahaha
I know - just say'in - I know...Nä behövs inte! har normala, tjoka, långa, hemgjorda braständare, däck bitar för blöta tillfällen och jag kan bygga hemska saker! lita på mig jag är en ingenjör med fluid kunskaper!