Vad gör vi? Del CXLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ungdomliga grannen knackade precis på med dessa vansinniga.

E622AF94-95EB-4671-A633-A0754901AFDC.jpeg


Hen ba ”Törnis dessa är så DU så jag shoppade dessa åt dig igår” :D
 
Försöker knåpa ihop en utredning som skulle behöva bli klar idag men kommer nog få sitta lite i helgen också. Ansvarig utredare behöver ha tid att läsa och ändra och sedan behöver förste socialsekreterare läsa och rätta innan den lämnas över till socialnämnden 😅
 
Usch hade en dipp pga kände mig fulast i hela världen imorse. Var redo att gå i ide för resten av livet typ.
Sen messade en fd granne tillika frisör och tyckte att jag skulle komma förbi och bli lite bortskämd. Nu har jag genomklippt hår och den perfekta fräscha dusty-pink-nyansen. Hejdå utväxt och slitna toppar. Frågade vad jag skulle betala. Absolut ingenting :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
51 52 53
Svar
1 054
· Visningar
29 750
Senast: MJLee
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 572
Kropp & Själ Jag har börjat vakna tidigt (ofta mellan 4 och 5) på morgonen, av att jag mår illa och/eller är hungrig. Det är så pass att jag inte kan...
2
Svar
27
· Visningar
1 238
Senast: Enya
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 321
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp