Tanken var ju att inte ha katten på köksbänken. Det går sisådär....
Är det en julstjärna där till vänster? Du vet väl att de är giftiga?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tanken var ju att inte ha katten på köksbänken. Det går sisådär....
Det vet jag. En av tankarna med ingen katt på köksbänken var att den kunde stå där. Den kommer att relokeras, ingen fara.Är det en julstjärna där till vänster? Du vet väl att de är giftiga?
Alla katter äter inte på växter. Vi hade två katter i 18 år och hade såväl julstjärnor som hyacinter varje år utan problem.Är det en julstjärna där till vänster? Du vet väl att de är giftiga?
DEtta ar en jatteintressant diskussion!
Jag vet inte om GB i helhet ar mer tolerant eller inkluderande an Sverige, eller om det bara ar en funktion av megacities som London och typ Manchester, Birmingham, som foder en mer inklusiv attityd. Nar min svarta van var pa pub i landsbygen i leicstershire blev han utstirrad och knappt serverad.
London far mycket kritik for att vara "disconnected" fran resten av UK.
Sverige ar ju ett mindre land, mindre stader, mindre folk och mindre blandning overlag. Stora globala citities attraherar manniskor fran hela varlden att komma samman, sa "alla" ar invandrarem eller kommer fran nagon annanastans, och som anlandare sa anpassar mig sig mycket lattare an som "infodd"
Jag har typ femton dracaenor i huset som är totalt ointressanta, plus några orkideér som jag känner mig helt trygg med... men jag tänker att julstjärnan kan få bo lite mindre centralt och sprättivägen (planta) ska få flytta in i ett terrierum - den är faktiskt giftig på Riktigt.Alla katter äter inte på växter. Vi hade två katter i 18 år och hade såväl julstjärnor som hyacinter varje år utan problem.
Det farligaste vår katt gjorde var att leka med dekorationerna i adventsljusstaken. När den var tänd. Han svedde ögonbrynenJag har typ femton dracaenor i huset som är totalt ointressanta, plus några orkideér som jag känner mig helt trygg med... men jag tänker att julstjärnan kan få bo lite mindre centralt och sprättivägen (planta) ska få flytta in i ett terrierum - den är faktiskt giftig på Riktigt.
Han har två fat med kattgräs som tuggas på ibland, av både hund och katt.
Alla katter äter inte på växter. Vi hade två katter i 18 år och hade såväl julstjärnor som hyacinter varje år utan problem.
Är du säker på att han är en katt? Mina låter bara bli orkidéer och pelargoner Hade en fantastiskt fin och stor dracaena för några år sedan men sen jag blev kattägd var det ingen vits att ha kvar den, konstant snaggad Får väl va glad de inte äter upp bladen iaf, de knipsar bladen och leker med demJag har typ femton dracaenor i huset som är totalt ointressanta, plus några orkideér som jag känner mig helt trygg med... men jag tänker att julstjärnan kan få bo lite mindre centralt och sprättivägen (planta) ska få flytta in i ett terrierum - den är faktiskt giftig på Riktigt.
Han har två fat med kattgräs som tuggas på ibland, av både hund och katt.
Och JÄTTEDYRT !!Djurakuten på julafton är lite trist.
Och varför måla fan på väggen innan han ens dyker upp? Man kan alltid testa.Vissa katter äter på växter, det växlar från individ till individ. Bara för att en katt inte äter betyder det inte att en annan inte gör det. Bättre det säkra före det osäkra. Djurakuten på julafton är lite trist.
Jag är född på 50-talet. Haft hundar och katter hela mitt liv. Har aldrig varit med om att nån tuggat på krukväxter.Är det en julstjärna där till vänster? Du vet väl att de är giftiga?
Jag ska ta kort på mina blomfönster ska du få se vad han lever med. Han är en djungelkatt! Borde heta Bagheera, fast ginger.Är du säker på att han är en katt? Mina låter bara bli orkidéer och pelargoner Hade en fantastiskt fin och stor dracaena för några år sedan men sen jag blev kattägd var det ingen vits att ha kvar den, konstant snaggad Får väl va glad de inte äter upp bladen iaf, de knipsar bladen och leker med dem
Jag är trygg med de plantor jag hade när jag var ledig och kunde hålla koll, de nya jag skaffar är jag försiktig med eftersom han fortfarande provar nya saker med tänderna och jag är borta stora delar av dagen. Testa är ju lite relativt.Och varför måla fan på väggen innan han ens dyker upp? Man kan alltid testa.
Gör det Ska visa mina katter då och påpeka hur fint vi hade kunnat ha i fönstren om de iaf höll sig till EN växtJag ska ta kort på mina blomfönster ska du få se vad han lever med. Han är en djungelkatt! Borde heta Bagheera, fast ginger.
Och JÄTTEDYRT !!
Same. Oavsett djurslag.Jag har alltid undrat varför djur, iaf mina, alltid lyckats insjukna på helger/storhelger. Aldrig säg klockan fyra en tisdag.
Klockan fyra en tisdag är inte heller bra, i alla fall inte om man har häst. För då har det redan hunnit bli jourtid....Jag har alltid undrat varför djur, iaf mina, alltid lyckats insjukna på helger/storhelger. Aldrig säg klockan fyra en tisdag.