Nu är jag iaf sjukskriven 75% december ut. Gäller att hitta ett jobb på 25% nu.. Känns inte så enkelt. ☹
Men ja, jag var iaf på en intervju idag, får se hur det går.
Men ja, jag var iaf på en intervju idag, får se hur det går.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad snyggt!Purple is the new blackVisa bifogad fil 79791
På väg till flygplatsen nu, har inget bagage att checka in och har redan checkat in för flyget digitalt och fått boarding pass. Tänkte ändå vara där 1 och 15 min tidigt för att slippa stress. Men nu läser jag i appen att de vill att man är på flygplatsen 14.25 och har gått igenom security 15.00 Flyget går 17.05. Låter väldigt överdrivet?
Har varit på ngn slags light-roadtrip och glott på kyrkor. Märklig aktivitet men det var rätt najs.
Har införskaffat större mängder pilgrimsmusslor samt diverse viner. Nu hemma, eldar i vedspisen och lyssnar på Vivaldi
På väg till flygplatsen nu, har inget bagage att checka in och har redan checkat in för flyget digitalt och fått boarding pass. Tänkte ändå vara där 1 och 15 min tidigt för att slippa stress. Men nu läser jag i appen att de vill att man är på flygplatsen 14.25 och har gått igenom security 15.00 Flyget går 17.05. Låter väldigt överdrivet?
Efter 9/11 galler 2 timmar fore vid international travel. Ett tag tog det verkligen 2 timmar ... eller mer. Det var helt klart en omstallning for hon som brukade rusa tvars over flygplatser runt varlden med resvaska i handen till gaten da jag alltid kom lite sent.
Det tycker jag!
Det är ju en massa extra pappersarbete som ska kollas nu i och med pandemin, så de flesta flygbolag ber att man är på plats tidigare än vanligt. Att gå igenom security 2h före låter lite överdrivet, men å andra sidan har nästan vartenda plan jag varit på det senaste året blivit försenat eftersom att det alltid är någon/några som inte har fyllt i Passenger Locator Form, nån som inte har något vaccinbevis, nån som har missat att man måste boka/ta ett test, osv osv osv... De måste liksom utgå från den dummaste idioten när de utformar reglerna Det är helt sjukt hur många människor det finns som liksom inte tycks ha gjort någon research överhuvudtaget innan de ger sig ut och flyger för första gången på 1-2 år under en pågående pandemi!Omg haha ja.
Jag hade 20 minuters flygbyte på CDG när jag skulle byta till Havanna. Jag ba ”nej men det är lugnt”
Iofs har jag kanske en ngt FÖR avslappnad syn på resande/incheckning Folk påstår sig ha blivit lindrigt traumatiserade
Det är ju en massa extra pappersarbete som ska kollas nu i och med pandemin, så de flesta flygbolag ber att man är på plats tidigare än vanligt. Att gå igenom security 2h före låter lite överdrivet, men å andra sidan har nästan vartenda plan jag varit på det senaste året blivit försenat eftersom att det alltid är någon/några som inte har fyllt i Passenger Locator Form, nån som inte har något vaccinbevis, nån som har missat att man måste boka/ta ett test, osv osv osv... De måste liksom utgå från den dummaste idioten när de utformar reglerna Det är helt sjukt hur många människor det finns som liksom inte tycks ha gjort någon research överhuvudtaget innan de ger sig ut och flyger för första gången på 1-2 år under en pågående pandemi!
Det hann bli mörkt, men jag tvingade mig ut en vända...Hmm... Underställ och tröja, orkar jag fortsätta klä på mig och ge mig ut... Eller... ska jag sätta mig och sticka, eller spela Travian igen...
Det är väl ett olyckligt stort strömavbrott som ligger till grund för sagda kaos, det låter fett jobbigtKaos i kollektivtrafiken, jag har redan ägnat en timme åt att komma hem och har inte ens hunnit halvvägs. Jag kommer få åka en buss som stannar 2km hemifrån så får mig en promenad.
Av någon anledning är jag inte ens sur, orkar inte. Dagen har liksom börjat dåligt och fortsatt så.
Bara jag får gosa katt blir dagen räddad.
Jag gick förbi din tandläkare idag. Har aldrig ens reflekterat över att det är en tandläkare där förens jag kände igen väntrummet ”köket”.Sitter hos tandläkaren och är avundsjuk över deras inredning, detta är alltså deras ena väntrum som kallas köket
Visa bifogad fil 79731
Me want liksom!