Vad gör vi? Del CXLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Avgrundstrött, sliten och ont, ledsen (pms) och fryser ihjäl :meh: Ingen toppendag so far.

Vill typ att någon ger mig ledigt helt random så att jag kan få gå hem, lägga mig i sängen med trippla täcken och sedan gråta mig till söms medan jag tuggar på en chokladkaka.
 
Tror den gått sönder :o
20211118_103640(0).jpg
 
Seg, långsam dag... Jag och ena kollegan är rörande överens om att vi inte känner för att jobba idag, vore mycket bättre om vi kunde åka iväg nånstans och dricka vin :D egentligen är vi redan fnittriga nog helt utan vin i kroppen :angel: Tyvärr håller inte chefen med oss, kan hända hon har rätt utifall nåt råkar dyka upp under dagen :p
 
Jag kommer också att vara i London imorgon @Voeux, hör av dig om du behöver "ringa en kompis" så kan jag fejka en krissituation i Wimbledon åt dig :laugh:

Nä, skämt åsido tror jag att det kommer att bli jättetrevligt, men jag förstår absolut att det känns lite obekvämt. Du får väl se det som att det är hennes idé, så hon får väl helt enkelt lösa det så att det blir trevligt och bekvämt för er båda!
 
Idag är jag inte effektiv på jobbet 😅 Går såå trögt! Men men jobbat som en dåre tidigare i veckan så jag ligger bra med i alla delar så det gör inget om jag är lite trögare av mig idag. Ska iallafall få lite mer gjort nu och sen ta en promenad med hästen och hundarna :)

Åt två dammsugare till lunch....ibland är jag väldigt duktig på det där med att äta vettigt.
 
Suck. Ser ut som en korsning mellan en mullvad och Kicki Danielsson. Kan knappt öppna ögonen. Får inte på mig ringar eller skor. Vet inte om det beror på kortisonet eller på att mitt hjärta typ packat ihop.
Att gå upp till övervåningen känns som att springa marathon (obs ej testat marathon haha men 😅). Ska iaf ta bilen in till stan och köpa pilgrimsmusslor pga är less på lammfilé.
 
Kommer nog bli kvar på jobbet verkar det som. Chefen har käkat taggtråd och pressar på till tusen om att jag ska slutföra massa stora saker typ nu eftersom jag kommer vara lite flexledig nästa vecka för att jobba på SIHS. Om jag vill ha ledigt måste jag tydligen vara klar med allt precis allt (hur det nu ska gå till, minst 2 av de saker han vill jag ska vara klar med innan måndag kommer ta minst ett halvår att slutföra)
Inte ett dugg stressande :cautious:

Vet inte om jag ska ta upp det. Är det så gigantiska krav på att få ta ut flex kommer jag aldrig kunna minska på mina 89 timmar och 43 minuter liksom :D 🤷‍♀️ Själv tänker jag att så länge det inte blir katastrof bara för att jag är borta kan jag väl ändå få unna mig de 9 timmar flex jag vill ta ut under nästa vecka?

Men jag vill fortfarande hem till trippla täcken, och choklad. Inte ledsen längre dock utan nu svingar jag hejvilt mellan styckmord på allt och alla och gå och dränka mig :banghead: I bland är det fan inte lätt att vara kvinna.
 
Jag kommer också att vara i London imorgon @Voeux, hör av dig om du behöver "ringa en kompis" så kan jag fejka en krissituation i Wimbledon åt dig :laugh:

Nä, skämt åsido tror jag att det kommer att bli jättetrevligt, men jag förstår absolut att det känns lite obekvämt. Du får väl se det som att det är hennes idé, så hon får väl helt enkelt lösa det så att det blir trevligt och bekvämt för er båda!

Kul! Vad ska du göra i storstan? Också leta christmas ornaments? :D
 
Kul! Vad ska du göra i storstan? Också leta christmas ornaments? :D
Jag ska hälsa på en kompis och nog mest bara mysa runt med henne :) Huvudprojektet är att leta efter tyg till min bröllopsklänning, men det lär slinka in en hel del julshopping också. Svenska kyrkan i London anordnar sin årliga julmarknad helgen vilket är extremt spännande för en utlandssvensk, mindre intressant för en som just flugit in från Stockholm dock :D
 
Kommer nog bli kvar på jobbet verkar det som. Chefen har käkat taggtråd och pressar på till tusen om att jag ska slutföra massa stora saker typ nu eftersom jag kommer vara lite flexledig nästa vecka för att jobba på SIHS. Om jag vill ha ledigt måste jag tydligen vara klar med allt precis allt (hur det nu ska gå till, minst 2 av de saker han vill jag ska vara klar med innan måndag kommer ta minst ett halvår att slutföra)
Inte ett dugg stressande :cautious:

Vet inte om jag ska ta upp det. Är det så gigantiska krav på att få ta ut flex kommer jag aldrig kunna minska på mina 89 timmar och 43 minuter liksom :D 🤷‍♀️ Själv tänker jag att så länge det inte blir katastrof bara för att jag är borta kan jag väl ändå få unna mig de 9 timmar flex jag vill ta ut under nästa vecka?

Men jag vill fortfarande hem till trippla täcken, och choklad. Inte ledsen längre dock utan nu svingar jag hejvilt mellan styckmord på allt och alla och gå och dränka mig :banghead: I bland är det fan inte lätt att vara kvinna.
Men alltså....Vad gör du kvar där????
 
Suck. Ser ut som en korsning mellan en mullvad och Kicki Danielsson. Kan knappt öppna ögonen. Får inte på mig ringar eller skor. Vet inte om det beror på kortisonet eller på att mitt hjärta typ packat ihop.
Att gå upp till övervåningen känns som att springa marathon (obs ej testat marathon haha men 😅). Ska iaf ta bilen in till stan och köpa pilgrimsmusslor pga är less på lammfilé.
Man blir svullen av kortison, usch du verkar inte må som du förtjänar hörrdu =( <3.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
59 60 61
Svar
1 210
· Visningar
33 769
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577
Kropp & Själ Jag har börjat vakna tidigt (ofta mellan 4 och 5) på morgonen, av att jag mår illa och/eller är hungrig. Det är så pass att jag inte kan...
2
Svar
27
· Visningar
1 238
Senast: Enya
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 331
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp