Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man blir svullen av kortison, usch du verkar inte må som du förtjänar hörrdu =( .
Men va! är det väl inte studentens fel som inte parkerar på rätt sätt?Blev precis utskälld för att student fått parkeringsböter.
Blir så trött. Vill hem nu.
Men åhYes men har krångel med hjärtat också. Oklart vad som är vad
!Bra fråga.
Studenten parkerade på en plats vi hyr. Men man måste anmäla sitt regnr här för att få stå där, finns man inte på reglistan, kan det hända att någon annan kommer med sin bil, och då anmäler att det står en okänd bil på vår plats.Men va! är det väl inte studentens fel som inte parkerar på rätt sätt?
WTF! man slutar aldrig att bli förvånad!Studenten parkerade på en plats vi hyr. Men man måste anmäla sitt regnr här för att få stå där, finns man inte på reglistan, kan det hända att någon annan kommer med sin bil, och då anmäler att det står en okänd bil på vår plats.
Hen hade inte anmält regnr, så någon har ringt och anmält att den är okänd.
Tydligen ska jag betala p-boten på 1100 kronor också. För att jag har varit otydlig med vad som gäller
På väg till flygplatsen nu, har inget bagage att checka in och har redan checkat in för flyget digitalt och fått boarding pass. Tänkte ändå vara där 1 och 15 min tidigt för att slippa stress. Men nu läser jag i appen att de vill att man är på flygplatsen 14.25 och har gått igenom security 15.00 Flyget går 17.05. Låter väldigt överdrivet?
Det tycker jag!På väg till flygplatsen nu, har inget bagage att checka in och har redan checkat in för flyget digitalt och fått boarding pass. Tänkte ändå vara där 1 och 15 min tidigt för att slippa stress. Men nu läser jag i appen att de vill att man är på flygplatsen 14.25 och har gått igenom security 15.00 Flyget går 17.05. Låter väldigt överdrivet?
Efter 9/11 galler 2 timmar fore vid international travel. Ett tag tog det verkligen 2 timmar ... eller mer. Det var helt klart en omstallning for hon som brukade rusa tvars over flygplatser runt varlden med resvaska i handen till gaten da jag alltid kom lite sent.