Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad bra det blev.Nu finns en massa parkbilder på min insta heter samma där som här.
Mycket bättre än grundidén! Det utvecklades massor på platsVad bra det blev.
Folk som bara tänker på sig själv, vi åkte in extra till föreningen idag eftersom två ville tävla och vi måste vara med då. Men de var inte nöjda med sitt resultat så de ville inte vara med efter de var klara. Att vi hade åkt extra, att en förening håller tävling och väntar på deras resultat spelade ingen roll, man vill ju bara vara med om man kan vinna.
Japp, vi har hamnat i konflikt tidigare men nu är det nog. Pappan tyckte att föreningen skulle sammanställa hans resekostnader och skicka in för att han skulle få tillbaka en del av resekostnaderna till en tävling. Han blev rejält sur när jag konstatera att han faktiskt fick lov att göra det själv.Fy fan på ren svenska, det var ju sista gången de fick något serverat!
Japp, vi har hamnat i konflikt tidigare men nu är det nog. Pappan tyckte att föreningen skulle sammanställa hans resekostnader och skicka in för att han skulle få tillbaka en del av resekostnaderna till en tävling. Han blev rejält sur när jag konstatera att han faktiskt fick lov att göra det själv.
Oh ett valnötsträd behöver jag juHängt ute tvätten och ska snart plocka ner den när jag stänger åt hönsen, gått till hästarna och gett dem en massa morötter och vatten, hjälpt grannen med sin nya mobil och fikat tillsammans + jag fick en massa färska valnötter som han plockat och torkat.
Det är svårt att få tag i bra tjänstefolk nuförtidenJapp, vi har hamnat i konflikt tidigare men nu är det nog. Pappan tyckte att föreningen skulle sammanställa hans resekostnader och skicka in för att han skulle få tillbaka en del av resekostnaderna till en tävling. Han blev rejält sur när jag konstatera att han faktiskt fick lov att göra det själv.
Oh, det ska jag göra efter middagen! Fast det blir rött för migHar börjat med en ny lördags-em tradition bubbel och badkar!
Hur gör du chili cheese?Ikväll blir det vinkväll tillsammans med några kollegor. Alla ska ta med en flaska vin och ett tillbehör/snacks.
Jag har en kronärtskocksdipp i ugnen som jag tar med som tillbehör och sambon ska göra hemmagjorda fusk-chili cheese (så enkelt och så gott!). Vi tar med två naturviner - ett oranget från Österrike på tre blandade vita druvsorter och ett rött naturvin från Tyskland på pinot noir.
Det ger några tusentals nötter varje år.Oh ett valnötsträd behöver jag ju
Hur gammalt är det vet du det?Det ger några tusentals nötter varje år.
Tror det är över 3200 i år + lite svinn där ekorrar och råttor tuggat i sig.