Vad gör vi? Del CXL

Status
Stängd för vidare inlägg.
Näsblod igen. Suck. Varje vinter snyter jag sönder mina slemhinnor när det är kallt och torrt. Men jag har aldrig blött näsblod tidigare (kanske två, tre ggr i veckan just nu) och dessutom så tidigt på året.

Har någon tips på vad som kan göras för att förhindra att slemhinnorna går sönder?
 
Pannkakor :D

55AD2616-0D81-455F-A0F3-57B180BD1DFD.webp
 
Tittat på hoppning.
Är trött efter att ha sovit typ 6 h på två dygn. Men jag mår ändå bättre än jag gjort sedan jag blev öm i kroppen i fredags. Det är något som händer mig var fjärde vecka, jag blir extra osocial (vill bara umgås med djur), och känner mig allmänt obekväm, tvättrådslappar irriterar, byxor känns trånga o s v
 
Har varit och hälsat på föräldrarna i eftermiddags - mellan hästpromenaderna. Hittade en gammal spetsgardinkappa på loppis för 20 kr. Den ska leva vidare som en spetskrage. Nu har jag nyss pysslat lite med hästarna, bland annat tagit dagens andra hästpromenad, och sitter nu och slötittar på "Bäst i köket" och folk som hysteriskt lagar en massa mat. Tror att jag ska gå och poppa lite popcorn.... (blir alltid hungrig när jag tittar på matlagningsprogram) :D !

Just ja, jag skickade in diskussionsuppgiften idag också. Fem dagar före deadline.... :up:
 
Jag överlevde att kliva över den mentala tröskeln och gå på gruppass hos Sats. Hade till och med rätt roligt och blev trött.

Nu slåss jag med katten om ägget jag just stekt. Självklart är jag en duktig slav och har stekt den som hon vill ha den (rinnig äggula) så att hon kan få smaka äggulan sen. Men jag måste ju få äta lite först :arghh:

Har huvudvärk, det får gärna gå över snart. Gissar att det är pga jag har varit så stressad och nervös i dag.
 
Vilken skitdag. Har noll liv. Väntar bara på att tiden ska gå så att jag kan gå och lägga mig. Vill inte ens ha besök. Sitter och stirrar rakt fram. Bryr mig inte om ngt längre.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 743
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 708
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 820
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 449

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp