Vad gör vi? Del CXL

Status
Stängd för vidare inlägg.
Usch vad jobbigt du måste ha det.... :( Hoppas verkligen att du får diagnos och hjälp snart!!

💖

Önskar att jag hade en privat sjukförsäkring. Aldrig haft behov av det eftersom jag alltid varit frisk dock har många av mina vänner/bekanta det. Jag kommer definitivt skaffa det. Frågan är om en måste genomgå nån slags ”besiktning” isf är jag nog rökt 😆
 
Hade tänkt sitta i syrummet och pyssla, men någon tyckte att just pysseldelen var helt onödig.

20211017_104236.webp
 
Jag njuter med av en underbart solig och krispig höstdag :love: .Stallet några timmar; fixade först boxen ensam och njöt av lugnet och sen kom gamla stallkompisar; en familj så dottern skulle få rida min häst som jag lovat :).Gick jättefint i alla gångarter både ut en sväng och lite granna på ridbanan; skön promenad för oss andra och så mysigt med alla prasslande löv :love:. Fikade efteråt på den goda äpplekladdkakan jag tog med och bjöd på så får dela med mig av receptet då det gick hem så pass :). Nu hemma och ätit lite lätt och ger rostbiffsteken en stekyta och sen ska den in i ugnen ett par timmar och så ska jag fixa potatisgratäng medan hästhoppningen står på :).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 743
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 708
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 820
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 449

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp