Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det lät riktigt gottÄtit god rotfruktsgratäng och lövbiffrullar med vitlöksröra
+1 på den. Några instruktioner/recept? @LuzzanDet lät riktigt gott
Näsblod igen. Suck. Varje vinter snyter jag sönder mina slemhinnor när det är kallt och torrt. Men jag har aldrig blött näsblod tidigare (kanske två, tre ggr i veckan just nu) och dessutom så tidigt på året.
Har någon tips på vad som kan göras för att förhindra att slemhinnorna går sönder?
Plättar!
Skaffa luftfuktare i sovrummet!
Jättefin ! I ett svagt ögonblick tänkte jag att jag kanske inte orkar fixa en pumpa i år, men nu måste jag nog.....Karvat min första pumpa typ någonsin Visa bifogad fil 78275
Jag fick köra med kökskniven så jag är imponerad själv lyckades dock nästan fastna med handen inne i pumpan när innanmätet skulle ut...Jag misstänker att pumpan hade varit rätt blodig om jag hade gjort det
Vad skär du med? Jag brukar bara skära öppningen på toppen med kniv, resten skär jag med små "pumpasågar".... Lite mindre livsfarligt..... Rostar du pumpakärnorna också ?
En vanlig kniv jag har en halvdan idé om att dra hem dremel-maskinen från verkstan och se om det går att slipa fram motiv istället. 50/50 chans tänker jag att det blir lyckat och inte flyger pumpa överalltVad skär du med? Jag brukar bara skära öppningen på toppen med kniv, resten skär jag med små "pumpasågar".... Lite mindre livsfarligt..... Rostar du pumpakärnorna också ?