Vad gör vi? Del CXL

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick ett tjockt brev från bemanningsjobbet. Får alltid panik när såna brev kommer eftersom jag är rädd att det är en uppsäjning. Men det var en enkät om företaget. Sista frågan var att man skulle nämna någon tv reklam som man nyligen sett. Först som dök upp var en reklam som jag absolut hatar så det ville jag faktiskt inte nämna. Valde en reklam för ett låneinstitut. Hint hint jag har för låg lön 😁
 
Karvat min första pumpa typ någonsin 👍
IMG20211017202145.webp
 
Vad skär du med? Jag brukar bara skära öppningen på toppen med kniv, resten skär jag med små "pumpasågar".... :) Lite mindre livsfarligt..... ;) Rostar du pumpakärnorna också :d ?
En vanlig kniv 😅 jag har en halvdan idé om att dra hem dremel-maskinen från verkstan och se om det går att slipa fram motiv istället. 50/50 chans tänker jag att det blir lyckat och inte flyger pumpa överallt
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 738
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 706
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 819
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 449

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp