Vad gör vi? Del CXL

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har fått stenhårda knölar vid kejsarsnittet. Ingen rodnad eller dylikt, men ett stramt och ömmande snitt så jag vill gärna veta vad knölarna beror på. Så jag ringde min VC som hänvisade till förlossningen i Göteborg, som i sin tur hänvisade till förlossningen i Skövde, som i sin tur hänvisade till gyn i Skövde. Det sistnämnda har inga mer telefontider idag så nu står jag i kö till 1177, med plats 48.
 
Har fått stenhårda knölar vid kejsarsnittet. Ingen rodnad eller dylikt, men ett stramt och ömmande snitt så jag vill gärna veta vad knölarna beror på. Så jag ringde min VC som hänvisade till förlossningen i Göteborg, som i sin tur hänvisade till förlossningen i Skövde, som i sin tur hänvisade till gyn i Skövde. Det sistnämnda har inga mer telefontider idag så nu står jag i kö till 1177, med plats 48.

Jag hade länge en knöl vid mitt snitt, minns inte exakt vad dom sa att det var, men helt ofarligt och försvann av sig själv så småningom. (Hade också en - orelaterad - infektion i snittet men det visade sig genom smärta och rodnad)
Därmed inte sagt att du inte ska kolla upp det, för det ska du såklart.
 
Jag hade länge en knöl vid mitt snitt, minns inte exakt vad dom sa att det var, men helt ofarligt och försvann av sig själv så småningom. (Hade också en - orelaterad - infektion i snittet men det visade sig genom smärta och rodnad)
Därmed inte sagt att du inte ska kolla upp det, för det ska du såklart.

Ja det är säkert ingenting men då snittet var komplicerat, och jag haft smärta i snart 3 veckor av olika anledningar så vill jag kolla upp vad det är. 1177 försöker nå gyn åt mig, då vi är på neonatalen imorgon för nya blodprover på vår dotter och hinner inte ringa då.
 
Ja det är säkert ingenting men då snittet var komplicerat, och jag haft smärta i snart 3 veckor av olika anledningar så vill jag kolla upp vad det är. 1177 försöker nå gyn åt mig, då vi är på neonatalen imorgon för nya blodprover på vår dotter och hinner inte ringa då.
Såklart ska du kolla upp det! Tänkte mest att det kan vara skönt med andras erfarenheter. Hoppas 1177 lyckas komma fram!
 
Efter stan och plockat upp varor och ätit lunch har jag levererat varor till mamma och en räkmacka till morfar som han mumsade på medan jag tog in lite mer ved åt honom :). Nu går tvätt- och diskmaskin och jag ska nog ta mig en sväng ner till soptunnorna och slänga sopor och få lite mer motion i kroppen :) och så dammsuga övre våningen och lite annat fix innan jag ska laga middag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 738
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 706
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 819
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 449

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp