Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska till psykologen för första gången inom en timme. Blev ombokat förra månaden så nu har jag haft rikligt med tid att tänka på vad jag vill ta upp. Har ångest och är nervös, inte så ovanligt kanske…
Insåg precis att jag är din man i denna story Stackars sambonMin man skickade mig precis ett klipp från när Phil Dunphy i Modern Family har knäckt koden att kvinnor inte vill få höra lösningar på sina problem, de vill bara bli hörda. Skrattade åt det eftersom detta är en återkommande diskussion i min relation, och jag fattar inte hur det kan vara så svårt att fatta? Min kollega var en idiot idag. Nej jag vill inte prata med personen. Nej jag vill inte prata med HR. Nej jag vill inte lösa min kollegas problem. Nej jag har inte ansvar för min kollegas beteende. NEJ JAG HAR INTE ENS ETT PROBLEM SOM JAG VILL LÖSA JAG VILLE VENTILERA EN HÄNDELSE OCH SEN SLÄPPA DET. Det kallas att bearbeta intryck och dela med sig av sin dag, sabla människa
Insåg precis att jag är din man i denna story Stackars sambon
Även jag är sambon i din storyMin man skickade mig precis ett klipp från när Phil Dunphy i Modern Family har knäckt koden att kvinnor inte vill få höra lösningar på sina problem, de vill bara bli hörda. Skrattade åt det eftersom detta är en återkommande diskussion i min relation, och jag fattar inte hur det kan vara så svårt att fatta? Min kollega var en idiot idag. Nej jag vill inte prata med personen. Nej jag vill inte prata med HR. Nej jag vill inte lösa min kollegas problem. Nej jag har inte ansvar för min kollegas beteende. NEJ JAG HAR INTE ENS ETT PROBLEM SOM JAG VILL LÖSA JAG VILLE VENTILERA EN HÄNDELSE OCH SEN SLÄPPA DET. Det kallas att bearbeta intryck och dela med sig av sin dag, sabla människa