Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick svar igår, nu är bara frågan hur jag ska gå vidare.Väntar på att handledaren på universitetet ska mejla, jag vet att det kan ta tid men jag vill ha svar nu!
Har litet existensiell svacka. Gjorde grafer för en handfull variabler inom upplevd livskvalitet, från ungdomsår till nu i medelåldern, och det blev en litet nedslående visualisering.
Åh, en sådan behöver jag också!
Men stackare, hoppas också att läkaren är bra!Huvudet är kaos och jag väntar på läkarsamtal. Hoppas att hon är bra.
Nästan bara träffat bra läkare, men är ändå alltid lite nervös. Men hoppas på en höjning av abilifyn och att stanna här några dagar ska hjälpa. Gränspsykos så min vanliga läkare, men jag vet inte om jag håller med.Men stackare, hoppas också att läkaren är bra!
Oavsett så blir man ju lite nervös om det är en ny, när man är i ett lite känsligt läge (som man ju blir när det inte bara är en rutinuppföljning som sker en gång per år liksom). Och det låter väl kanske rimligt att det skulle hjälpa, om det blir som du tror/hoppas.Nästan bara träffat bra läkare, men är ändå alltid lite nervös. Men hoppas på en höjning av abilifyn och att stanna här några dagar ska hjälpa. Gränspsykos så min vanliga läkare, men jag vet inte om jag håller med.