Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag väntar ett tag till. ska inte åka norrut och de lovar runt 10 grader i halvannan vecka framåt. Enda dippen är natten mellan lördag och söndag. Annars är det bara rejäla plusgrader.
(och jag som tänkte att jag skulle slippa plocka svamp...)
Har däcken på hotell och det brukar itne vara så svårt att få tider för skifte om man kan komma vilka tider som helst.
Bytte mina förra veckan pga hade ändå bilen på service. Känns som om jag eventuellt är först i Skåne
Karljävel!Min dotter far illa hos mitt ex. Hon blir hotad av bonuspappan som ofta skriker åt henne. Mest när han dricker. Som han gör varje dag. Misshandlar hennes hund gör han med. Skolan och fältassistänter har gjort en orosanmälan.
Jag arbetade hemifrån två dagar förra veckan och lämnade två mappar på mitt skrivbord till min kollega. En gul mapp med en klisterlapp på där det står TENTA I, och en röd mapp med en klisterlapp där det står TENTA II. Det är ALLT som finns på mitt skrivbord, det är i övrigt städat och tomt förutom en burk med pennor.
Fick nu från min kollega i Göteborg: "Hej, kollega X var inne hos dig förra veckan men hittade inte tentorna du lagt fram?"
Mitt jobb gör mig speachless ibland.
Och jag måste köpa nya i år. Finns det något som är tråkigare att köpa än vinterdäck? Hiskeligt mycket pengar och så får man något så trist som vinterdäck. Samma pengar skulle med god marginal köpa en helg i Paris med boende på ganska bra hotell.Jag kommer att vänta med min egna bil också. Men det är skönt att ha jobbilen fixad om det skulle bli någon jobbresa norröver med kort varsel. Jag har ingen lust att stressa med däcken i sista minuten om det blir så.
Hade lätt skickat en bild!
Klart hon får, hunden med även om jag är superallergisk. men jag tror att hon känner en lojalitet till mamman.Karljävel!
Kan inte hon och hunden flytta till dig?
Usch det måste verkligen vara skitjobbigt för henne. Hoppas verkligen det löser sig på ett eller annat sättKlart hon får, hunden med även om jag är superallergisk. men jag tror att hon känner en lojalitet till mamman.
Dags för dig att göra ett par anmälningar oxå,både till soc o till LsMin dotter far illa hos mitt ex. Hon blir hotad av bonuspappan som ofta skriker åt henne. Mest när han dricker. Som han gör varje dag. Misshandlar hennes hund gör han med. Skolan och fältassistänter har gjort en orosanmälan.
vad är Ls?Dags för dig att göra ett par anmälningar oxå,både till soc o till Ls
Länsstyrelsen,ang hundstackarenvad är Ls?
Länsstyrelsen.vad är Ls?
+ @Tranan misshandel av hund räknas dock som djurplågeri och ska anmälas till polisen.Dags för dig att göra ett par anmälningar oxå,både till soc o till Ls