Vad gör vi? Del CXL

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag instämmer verkligen, den är jättegod @aiquen Jag brukar riva över Snowdownia Tryffelcheddar för maximal tryffelchock ;)

Ah, ni stillar inte mitt akuta sug (ännu inte åtgärdat) direkt. :D Men gillar att det låter som om det finns ett lovande botemedel här (speciellt för en som uppskattar allt som kan definieras som en snabbvariant när det kommer till matlagning ;))! Och tack för tips hur man kan maximera det ytterligare för bästa effekt.
 
Vart en hyffsad dag idag frånsett 7653468 försök att hosta upp lungorna under ett telefonsamtal med pappa. Himla irriterande när hjärnan är hyffsat klar och var jättekul prata med pappa men men... inte så mycket att göra. Får se hur det är till veckan, låter jag såhär blir det svårt va på jobbet.

Jag roar mig med att spela fish farm, lagomt ansträngande och massa fina firrar utan att behöva krångla med att ta hand om riktiga(även om katterna skulle ääälska fiskar i hemmet) :D
 
Har bakat nutellafyllda munkar i ugn :D!

DCDF2C15-4DD9-4311-B65B-2FA34E3BF0B6.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 746
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 710
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 820
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 450

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp