Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker mest det är märkligt att levaxinet är så inihelsike svårt att få upp, men Alvedon, paraflex, lergigan och andra tabletter jag har i blister kan vara värre om barn får tag i det
Skräckprogram på tv-n. Folk är uppe i ett 90 m högt metalltorn och monterar ner delar från det. "Faller jag så dör jag". Tur att det finns folk som klarar såna jobb.
Visst är det myskoEller hur? Jag blir galen på levaxinet. Har huggit mig själv med knivar och skruvmejslar ett antal ggr. Och när man väl fått upp det så vågar man (jag) inte skruva på locket, så ett antal burkar har farit i golvet och jag har fått krypa på knä och skopa upp så många som möjligt. Nåja, lite smuts är bra för magen eller något
Starkare, drogklassade läkemedel är däremot inte något problem att få upp.
Är elementet på hela sommaren med då?Med tanke på att elementet inte går att stänga av tycker jag det är väldigt dumt.
@bettysmatte ja vi ska kolla på en sån lösning.
@Tranan inte aktuellt med elbil på många många många år. Finns ingen ekonomi till det. Dock ska hela porten bytas nästa år.
Tack!!Polismymdigheten har nyligen lanserat sin etjänst för begäran ur registret tror jag så go nuts
20 sidor!Läser ikapp i tråden
Jasså så pass lokalt
Oj så pass!
Åh, jag har min mammas virkade brudkrona och den är stärkt med sockervatten. Dom gifte sig 1969 och den är fortfarande stel/hårdFörsöker mig på att stärka ett hattbrätte med sockerlösning.....
Ja, men värmen är avstängd centralt.Är elementet på hela sommaren med då?
Jag grattar typ bara mina vänner om jag träffar dem in person. Eventuellt skickar jag ett privat meddelande på messenger, men det beror ju på vilken tradition man har. Som någon skrev är det ju bara att gratta i efterskott! Ingen skada skedd.Kollar Facebook och inser att jag har glömt bort en väns födelsedag...skäms. Jag brukar alltid skicka ett grattiskort eller en liten present. Dunkar hivudet i väggen. Så pinsamt.
Mormor brukade virka massor. Ibland blev det skålar/korgar och de stärkte hon med sockerlösning. Hoppas på att det funkar på min hatt också...Åh, jag har min mammas virkade brudkrona och den är stärkt med sockervatten. Dom gifte sig 1969 och den är fortfarande stel/hård
Man kan ju tycka såRunt hörnet från kontoret borde de ju ha rätt