Vad gör vi? Del CXL

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tycker mest det är märkligt att levaxinet är så inihelsike svårt att få upp, men Alvedon, paraflex, lergigan och andra tabletter jag har i blister kan vara värre om barn får tag i det


Eller hur? Jag blir galen på levaxinet. Har huggit mig själv med knivar och skruvmejslar ett antal ggr. Och när man väl fått upp det så vågar man (jag) inte skruva på locket, så ett antal burkar har farit i golvet och jag har fått krypa på knä och skopa upp så många som möjligt. Nåja, lite smuts är bra för magen eller något :meh:

Starkare, drogklassade läkemedel är däremot inte något problem att få upp.
 
Skräckprogram på tv-n. Folk är uppe i ett 90 m högt metalltorn och monterar ner delar från det. "Faller jag så dör jag". Tur att det finns folk som klarar såna jobb.
 

Bifogade filer

  • 20211016_185329.webp
    20211016_185329.webp
    57 KB · Visningar: 29
Eller hur? Jag blir galen på levaxinet. Har huggit mig själv med knivar och skruvmejslar ett antal ggr. Och när man väl fått upp det så vågar man (jag) inte skruva på locket, så ett antal burkar har farit i golvet och jag har fått krypa på knä och skopa upp så många som möjligt. Nåja, lite smuts är bra för magen eller något :meh:

Starkare, drogklassade läkemedel är däremot inte något problem att få upp.
Visst är det mysko
 
Kollar Facebook och inser att jag har glömt bort en väns födelsedag...skäms. Jag brukar alltid skicka ett grattiskort eller en liten present. Dunkar hivudet i väggen. Så pinsamt.
Jag grattar typ bara mina vänner om jag träffar dem in person. Eventuellt skickar jag ett privat meddelande på messenger, men det beror ju på vilken tradition man har. Som någon skrev är det ju bara att gratta i efterskott! Ingen skada skedd. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 746
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 711
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 821
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 450

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp