Det var den verkligen! Huuu!Den filmen är så sad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var den verkligen! Huuu!Den filmen är så sad
Du hittar det längst upp i högra hörnet, det ser ut som ett pappersflygplan/pil.Jag har ett konto på instagram men jag använder det aldrig. En person skulle nu skicka privat meddelade till mig där. Men jag hittar inte var meddelanden ligger.
Hilfe Bitte!
Nja, det kan ju även användas om Twitternamn med flera. Jag brukar skriva IG: @Instagramnamn. Då tycker jag det blir tydligtKom på en fråga till om Instagram... jag ser att folk skriver @och sen namnet när någon frågar om deras instagramkonto. Är det så man skriver dvs behöver jag inte lägga till att det är det instagramkonto..... fattar alla det om man skriver @ först.?
Äntligen VC-hoppningVäntar på att dottern ska komma hem från sin kompis. Då ska vi åka till stallet. I övrigt hoppas jag på en lugn dag inklusive kolla på VC-hoppning i eftermiddag
Usch vad jobbigt du måste ha det.... Hoppas verkligen att du får diagnos och hjälp snart!!Jag kastar snart in handduken. Uppnår denna temp med hög dos antiinflammatoriskt.
Visa bifogad fil 78254