Vad gör vi? Del CXL

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sambon gnällde och gnällde över en man-cold här om dagen och jag tyckte han skulle ta på sig sina ”big boy pants” och skärpa sig. Idag har jag samma man-cold och är inte så kaxig.
Har mest legat så här och försökt se TV:n.
Pappiiöra - TV: 1 - 0

13103CAE-C979-4BD8-80DB-9B023B20B10D.webp
 
Kom på en fråga till om Instagram... jag ser att folk skriver @och sen namnet när någon frågar om deras instagramkonto. Är det så man skriver dvs behöver jag inte lägga till att det är det instagramkonto..... fattar alla det om man skriver @ först.?
 
Jag har ett konto på instagram men jag använder det aldrig. En person skulle nu skicka privat meddelade till mig där. Men jag hittar inte var meddelanden ligger.
Hilfe Bitte!
Du hittar det längst upp i högra hörnet, det ser ut som ett pappersflygplan/pil.

Kom på en fråga till om Instagram... jag ser att folk skriver @och sen namnet när någon frågar om deras instagramkonto. Är det så man skriver dvs behöver jag inte lägga till att det är det instagramkonto..... fattar alla det om man skriver @ först.?
Nja, det kan ju även användas om Twitternamn med flera. Jag brukar skriva IG: @Instagramnamn. Då tycker jag det blir tydligt :)
 
Massor att läsa igen här efter veckan känner jag 😂🙈 Haft saker upp över öronen varje dag och göra. Just nu betar jag av veckans tvätt efter stallet. De jagar så kan ändå inte köra häst. Men igår åkte klippmaskinen fram och Trulis njöt när pälsen föll av 🙏🐻 Lilla gubben de har varit alldeles för varmt åt honom ett bra tag nu 🙈 Men nu är han korthårig på halva kroppen och en mycket gladare häst knalla ut i morse i solen 🍁🍂

InFrame_1634405330907.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 746
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 710
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 820
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 450

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp