Mmmm! Frukt, turkisk yoghurt och mörk choklad till kvällis till Halv åtta hos mig som sänds från Vänersborg där min ena moster och kusin bor sedan några år ☺. Katterna ligger och slappar i kattmöbeln, mysigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, tack. Kom precis på att vi har det .Hittade satsumas i affären Så nu återstår det att se hur många jag kan trycka i mig ikväll…
sådär härligt sura
Funkar än så länge helt felfritt alla 3 och var mycket lätta att installera och programmera så som jag ville ha dem med appen. Så skönt att slippa vimsa runt och sätta i och dra ur kontakterna för halloween pyntet!@Hoarfrost hur gick det med smart home pluggen
Jag funderar på ett par sådana kanske
Har hittills käkat tre och är mkt nöjdÅh, tack. Kom precis på att vi har det .
Därför tar man någon soppa med tomatbas så att man kan doppa bröd med smör, då kan man äta samtidigt som soppan hinner svalna till lagom temperaturMen hörni. GÅR det ens att äta soppa (särskilt varma koppen) utan att bränna tungan av sig?
Ja, vet mamma berättade om det tidigare och tänkte redan då att det kommer inte bli bättre. Gick visst fortare än va de hade räknat med, men hon fick ändå leva ett långt liv för å va flatte.Åh så sorgligt, jäkla dynga! ❤
Jag tog bort chatten, skickar de igen blir det block.Såna är roliga. får minister en gång om dagen en "änka" som har startat en "vuxen klubb", kontakta mig bara på Whats app så får du se bilder!