Vad gör vi? Del CXL

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men alltså vad är mitt problem?

Sitter med inlämningsuppgift som ska in imorgon.
Endast frågor för godkänt, av typen "beskriv vad detta och detta är och hur det används". Behövs inte ens källor. Bara att googla, läsa, sammanfatta.

Och det är som att jag inte KAN sätta mig och bara göra det.
Jag vill inte fortsätta lämna in saker 23:58 om deadline är 23:59 (även om det "oftast" löst sig), men AAHH varför kan inte min hjärna hjälpa till lite?

Mvh, har suttit med två av åtta frågor i 1,5timmar.
(EDIT: kan stressätning och vin vara lösningen? Jag gissar nej, men vill gärna att det ska vara ja :angel: :arghh: )
 
Har typ vänt på dygnet. Lägger mig efter midnatt, vaknar 6:30 och tar medicin, somnar om, vaknar ca 8, ser morgon-tv, somnar, vaknar mellan 13 och 16. :arghh:
Måste lösa det på nåt sätt. Kanske ta morgonmedicinerna lite senare.
Ser just nu på Efter fem. Tråkigt. Samma nyheter i varje nyhetssändning.
 
Körde på en liten gullig fladdermus på vägen till stallet. Vad skulle den ut och fladdra om nu? Är inte ens särskilt mörkt och regnar :rage:

Tog med den, den bor nu i en spilta tillsammans med en kanin och en get :p
Min ridlärare hade tydligen räddat två fladdermöss när hon var yngre och tänker rädda den här också. Ser ut som att den kan klara sig hur bra som helst :) speciellt om ridläraren pysslar om den lite. Barnen i stallet är redan mycket intresserade och fick tillåtelse av mig att döpa den till Fladdris da Maus (helt rimligt namn tycker jag) och göra en egen boxskylt till den. :D

Ingen drömhäst i dag tyvärr. Däremot galenpanna räcerhäst, som under den lite springiga och starka fasaden är en mysgurka.
 
Men alltså vad är mitt problem?

Sitter med inlämningsuppgift som ska in imorgon.
Endast frågor för godkänt, av typen "beskriv vad detta och detta är och hur det används". Behövs inte ens källor. Bara att googla, läsa, sammanfatta.

Och det är som att jag inte KAN sätta mig och bara göra det.
Jag vill inte fortsätta lämna in saker 23:58 om deadline är 23:59 (även om det "oftast" löst sig), men AAHH varför kan inte min hjärna hjälpa till lite?

Mvh, har suttit med två av åtta frågor i 1,5timmar.
(EDIT: kan stressätning och vin vara lösningen? Jag gissar nej, men vill gärna att det ska vara ja :angel: :arghh: )

Stressäta och dricka vin tog mig igenom mina studier 🤷‍♀️ Sen blev jag statsvetare också vi är inte jätteeftertraktade😅😂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 724
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 698
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 815
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 449

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp