@tornblomma ... vi saknar dig har!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var värst vilken upp-stånd-else det blev!
Hur länge tänkte du på det svaret?Det var värst vilken upp-stånd-else det blev!
Ja, toppen ! Fattar inte hur de tänkte? Ett av de mest populära programmen på TV just nu, och då tyckte SVT att det skulle vara smart att slopa det ?!
Har haft astmakänningar hela dagen, tog medicin ett par gånger, men det var så liten och kortvarig effekt att det var inte mycket lönt. Har varit extrasupertrött hela dagen också. Tycker det är konstigt att min astmasköterska säger att astman inte kan ha med tröttheten att göra, märker alltid att den brukar bli värre när astman drar igång, och det känns ju logiskt att man blir trött av syrebrist...
Ja, toppen ! Fattar inte hur de tänkte? Ett av de mest populära programmen på TV just nu, och då tyckte SVT att det skulle vara smart att slopa det ?!
Vi ska också ha nån gubbe hit som ska fixa med elementen, gick upp nyss för säkerhets skull. Vill inte bli väckt av demLigger i sängen. Sambon är ledig för att ordna med värmesystemet och vaknade av min väckare 0650. Den pensionerade elektrikern sa igår att "jag kommer imorgon bitti".
Ingen av oss trodde att han skulle vara här prick 07.00.
I dag är en sån där trevlig dag när det känns som att någon håller på att såga av en på mitten
Haha verkligen!Och du får inte ens betalt som scenkonstnär för det! Dubbelt otrevligt. Hoppas det snart blir bättre.