Men tänk vilken ökad försäljning vi bidrar medHm, jag undrar om VD:n för julstaken vet hur många konstiga det finns på Sveriges största hästforum...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men tänk vilken ökad försäljning vi bidrar medHm, jag undrar om VD:n för julstaken vet hur många konstiga det finns på Sveriges största hästforum...
Lycka till med detSjälv måste jag förklara för min mor att jag inte har några pengar kvar för resten av månaden, "för jag var tvungen att köpa en adventsstake där motivet är 5 stycken människor med gigantiska penisformade ljus, som de håller över ett spetsat jesubarn"
Blir hon arg tar jag till ledsna ögon och: "-Men mor, vill du inte att jag ska få en ståndsmässig jul i år?"Lycka till med det
Mätt! Blev bjuden på pocherad torsk med majrova, blåmusslor och stekt blomkål i något slags mycket gott hopkok (ja, det är som sagt inte jag som är kock ...). Ett glas gott vitt vin till maten, nu ett litet glas konjak. Serie på TV:n. Bror jag träffar för sällan på tu man hand i soffan. Alltsammans värmer gott efter en lång dag på alldeles för lite sömn.
Nu ligger du på massa plus! ❤ Trots vintertid....
Tack. ❤Har ju sett i dina inlägg hur mycket du kämpar. Jag hoppas så mycket att det kommer gå bra och blir ett bra, konstruktivt samtal.
Ja det är den stora frågan! VAR hittar man den???De tre vise männen har nog aldrig sett så ståtliga ut Och var f-n är Josef?! Snubben bredvid Maria är ju en herde! Har hon vänstrat både med Gud och en herde?!
Edit: Och var hittar man den?!
Ja det är den stora frågan! VAR hittar man den???
Där satte du allt RIBBAN!Jag googlade som @Zinfernia sa och fick upp den direkt (pun intended)
Googla "ljusstake krubba"Ja det är den stora frågan! VAR hittar man den???