Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
GAH! Ni vet där där idioten till lärare jag hade i våras? Som bla svarade "googla!" på alla våra frågor? Tror ni inte vi fått henne som handledare på projektet? Hennes kurs fick 2,7 av 5 i snittbetyg, så bra var den...
"under rådande omständigheter känner jag mig inte bekväm med att delta, men jag önskar er ett trevligt kalas" tycker jag räcker. Tycker det är onödigt att säga mer än så, det kanske ger en liten ögonöppnare ändå.Jag kommer inte att delta, det känns så fruktansvärt oansvarigt!
Däremot är det jobbigt att behöva ta diskussionen, all kommunikation sker genom hopplösa gruppchatter på fb och/eller fb events. Ska skicka ett meddelande till värdparet när jag klurat ut en formulering som inte skapar onödigt mycket debatt.
Just nu är jag trött på min släkt. Är bjuden på barnkalas den här helgen och trots nya uppmaningar gällande covid-19 så kommer kalaset hållas.
Vet varken ut eller in, magkänslan är allt annat än bra.
Hur i helvete kan en föreläsare hänvisa till Google?!
kul! Vad pratade du om?Var precis med en kort snutt på radio, haha
Genomgående i kursen så fort man undrade något om cad. "Har du testat att googla det?"Hur i helvete kan en föreläsare hänvisa till Google?!
kul! Vad pratade du om?
En läkare googlade bilder när jag var på vårdcentralen för öroninflammation. Hen tyckte Google hade mycket bättre bilder så hen googlade upp för att förklara
Phu. Har nu i närapå en timme försökt på ett trevligt sätt skaka av mig en extremt påtänd/full person som ringde till växeln och ville göra en "anarkistisk kupp" med mig