Jag ligger och lyssnar på något som låter som en gök lite på avstånd. Det känns helt orimligt. Finns det någon annan fågel, som inte flyttar, som har snarlikt läte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är cirkusgröt?Frukost; cirkusgröt .
Vad är cirkusgröt?
Kl
Lyssnar på musik.
Låter mysko.Lite annorlunda havregrynsgröt . Man mosar en banan som steks 1-2 min i smör/margarin. I med ett ägg, tänk äggröra i konsistensen. Sen kokar du upp detta med 1 dl havregryn och 1 dl mjölk
Lite annorlunda havregrynsgröt . Man mosar en banan som steks 1-2 min i smör/margarin. I med ett ägg, tänk äggröra i konsistensen. Sen kokar du upp detta med 1 dl havregryn och 1 dl mjölk
Hur kommer man ens på detta?Lite annorlunda havregrynsgröt . Man mosar en banan som steks 1-2 min i smör/margarin. I med ett ägg, tänk äggröra i konsistensen. Sen kokar du upp detta med 1 dl havregryn och 1 dl mjölk
Jag läste upp det här för mamma, hon svarade "och det ska bli ätbart? "Lite annorlunda havregrynsgröt . Man mosar en banan som steks 1-2 min i smör/margarin. I med ett ägg, tänk äggröra i konsistensen. Sen kokar du upp detta med 1 dl havregryn och 1 dl mjölk
Hur kommer man ens på detta?
Jag läste upp det här för mamma, hon svarade "och det ska bli ätbart? "