Vad gör vi? Del CXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hu! Läskigt... jag har en stationär dator och har undrat vad man gör om det händer med den. Man törs ju inte röra något direkt O_o
Då felsöker man den och fixar det som är trasigt! Stationära datorer är tacksamma att pilla med, större grejer som sitter mer ifrån varandra än på bärbara där allt är smått och sitter nära vartannat och blir kortslutet på en gång bara för att man råkar vara lite klantig med drickan...
 
Hängde ut duntäcket i em och det var så härligt gosigt att krypa ner under när jag la mig redan 17:30. Jättetrött efter all övertid och tidsomställningen att jag slocknade inte långt efter, sen ringer hovslagaren och väcker mig för att snacka skit och boka tid åt hästarna i helgen.

Hoppas jag kan somna om igen lite senare så jag inte ligger vaken inatt. :cautious:
 
Sitter och nojjar över att jag inte rört mig tillräckligt idag och att det kommer hindra min viktminskning. Jag vet att det inte är så, jag äter mindre än basbehovet, men jag är så rädd för att inte gå ner tillräckligt före op...
Men du - nog vet du förnuftsmässigt att motion bara påverkar marginellt. Det är näringsintaget som är viktigast. Och får du i dig under basbehovet går du ner.
:heart
 
Åååååh.... Jag kom nyss ut och såg ett helt MAGISKT stjärnfall..... :love: Det såg ut att vara så NÄRA. Stor lysande boll som gled fram på himlen, och som sedan löstes upp i en massa små glödande bitar. Wow... :bow:

(Ja, det var väl bara något gammalt rymdskrot, men ändå....magiskt!)
 
Har precis gått och lagt mig :crazy: Tänkte att jag bara kunde skriva klart, men insåg typ nu (02.00) att jag får ge upp. Det känns lite pinsamt att jag sa i måndags att jag skulle skriva rent och skicka mina anteckningar till en person och sa samma sak igår men fortfarande inte har gjort det.

Det var mycket mer att skriva än vad jag räknade med och jag vill att det ska bli begripligt också. Inte lite random ord och kommentarer som "du vet vad" eller "googla detta".

Men nu är det inte mycket kvar så det kan jag fixa imorgon. Förhoppningsvis innan skolan om jag inte känner mig mer levande än död.

Funderar dessutom på om det ens är någon idé att jag åker till skolan imorgon? Det tar 1.5h att åka hem och jag har lektion 11.15-12.35. 13.00 ska jag vara på den där grupp-träffen BUP anordnar... det lutar åt att jag inte kommer åka till skolan imorgon för 1) jag är jättetrött 💤 och 2) jag kommer inte hinna till BUP i tid då.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 516
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 000
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 732
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
654
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp