Vad gör vi? Del CXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Full fart idag. Lite besvärligt när två kollegor inte riktigt vet vad de gör :cautious:
Nåja, det mesta blev iaf rätt.

Nu är jag på väg till centrum för att fixa fransarna. Velade lite kring bil eller promenad men valde promenad. Blåsten har lugnat ner sig så det är bara 3 (6) m/s. Dessutom har jag gott om tid eftersom jag slutade 17.00, franstiden är 18.00 och jag bara skulle byta om.
Riktigt behagligt väder faktiskt och kanalen glittrar av ljusen :)

IMG_20201103_173349.webp
 
Nu har jag bokat tid för egentest på corona igen :meh:
Jag har hostat några nätter, men nu hostar jag även på dagen, har ont i bröstet och har (igen) fått feber :arghh:
Jag orkar inte vara sjuk mer!
Jag får ju inte börja ta min nya medicin heller så länge jag är skruttig, den som jag har så stora förhoppningar på :down:
Fanfanfan :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 516
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 000
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 732
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
654
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp