Oj, inte minns jag. Var flera japanska låtar i listan. Tror den heter ”Suki…Demo Suki” med Yumiko Takahashi.Vilken är det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, inte minns jag. Var flera japanska låtar i listan. Tror den heter ”Suki…Demo Suki” med Yumiko Takahashi.Vilken är det?
För att de har hela dagen, men inatt blir det radion så jag kan sitta på mitt rum.
Här wifi här, så det är lugnt. Men får inte ha datorsladden eller den till telefonenHar du tillräckligt med surf kan du stream via msnbc tror jag. Kommer själv valvaka och kollar efter bra streamar (obs ej Fox News)
Läste precis att antalet inlagda pga covid-19 ökat med över 20 personer sen igår och att sjukhusen gåt upp i stabsläge igen (vilket de lämnade sista augusti)
Jag är så trött på corona nu!
Åh, mina fasa! Hur gick det?Kollegan spillde just ett helt jätteglas (såna där stora från ikea) rakt över sin jobbdator
Trodde din kollega avledEn av mina avled efter möte med pizzasalladspad. Jag älskade den datorn och hade tom döpt den. RIP Sigge!
Hoppas din kollegas dator inte går samma öde till mötes!
Vi lade laptopen upp och ner på massa papper osv. Får se om någon dag eller två. Hela kaffekoppen rätt ner i tangentbordet Jag har väldigt lite hopp.Åh, mina fasa! Hur gick det?
Hu! Läskigt... jag har en stationär dator och har undrat vad man gör om det händer med den. Man törs ju inte röra något direktVi lade laptopen upp och ner på massa papper osv. Får se om någon dag eller två. Hela kaffekoppen rätt ner i tangentbordet Jag har väldigt lite hopp.