Ska strax pallra mig iväg. Jag gillar att komma till jobbet riktigt tidigt och hinna plocka fram lite material innan alla kommer, läsa mejl/Teams/osv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill du inte åka på roadtrip med mig @dobbis?Äsch, vem vill ha en sådan skitbil?
Det känns lite blodigt? Eventuellt rätt oetiskt?Förlåt Värnamo kommun. Men är verkligen träl-slöjd ett godkänt ämne? Visa bifogad fil 59566
Jag har också haft amerikansk politik som distraktion när jag mått piss, men ibland blir det liksom lite för verkligt. Men jag har iaf spenderat otaliga timmar med samma sak som ångesthantering.Nu har min valvaka börjat på tv4. Vet inte om detta är bra för min ångest eller inte, men håller tankarna från annat iaf.
Fick reda på att en patient hade gått in till en annan patient och mordhotat denne sent igår kväll. Hon hade fått legat bältad sedan.
Jag hoppas hon byter avdelning, känns otäckt.
Händer ju mycket, så finns alltid något nytt. Bättre än mörka tankar iaf.Jag har också haft amerikansk politik som distraktion när jag mått piss, men ibland blir det liksom lite för verkligt. Men jag har iaf spenderat otaliga timmar med samma sak som ångesthantering.
Exakt. Har lite mer att göra än jag hade räknat med idag, så vet inte riktigt i vilken utsträckning jag kommer sitta bänkad, men något kommer jag se åtminstone. Hur kommer det sig att du valt valvakan på tv4? (Har lite dålig koll på vad som erbjuds)Händer ju mycket, så finns alltid något nytt. Bättre än mörka tankar iaf.
För att de har hela dagen, men inatt blir det radion så jag kan sitta på mitt rum.Exakt. Har lite mer att göra än jag hade räknat med idag, så vet inte riktigt i vilken utsträckning jag kommer sitta bänkad, men något kommer jag se åtminstone. Hur kommer det sig att du valt valvakan på tv4? (Har lite dålig koll på vad som erbjuds)