Vad gör vi? Del CXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förlåt Värnamo kommun. Men är verkligen träl-slöjd ett godkänt ämne?
Screenshot_20201103-075134__01.webp
 
Känns som att det här kommer bli en bra dag! Solen börjar kika fram och det verkar inte ha regnat på hela natten för hästarna var torra :)
Det till och med var uppehåll såpass mycket igår em/kväll så hästarna torkade i blåsten så jag kunde klippa alla tre. Inte dåligt! Nöjda hästar som njöt av att bli av med lite björnpäls 🥰
 
Nu har min valvaka börjat på tv4. Vet inte om detta är bra för min ångest eller inte, men håller tankarna från annat iaf.

Fick reda på att en patient hade gått in till en annan patient och mordhotat denne sent igår kväll. Hon hade fått legat bältad sedan.
Jag hoppas hon byter avdelning, känns otäckt.
 
Nu har min valvaka börjat på tv4. Vet inte om detta är bra för min ångest eller inte, men håller tankarna från annat iaf.

Fick reda på att en patient hade gått in till en annan patient och mordhotat denne sent igår kväll. Hon hade fått legat bältad sedan.
Jag hoppas hon byter avdelning, känns otäckt.
Jag har också haft amerikansk politik som distraktion när jag mått piss, men ibland blir det liksom lite för verkligt. Men jag har iaf spenderat otaliga timmar med samma sak som ångesthantering.
 
Händer ju mycket, så finns alltid något nytt. Bättre än mörka tankar iaf.
Exakt. Har lite mer att göra än jag hade räknat med idag, så vet inte riktigt i vilken utsträckning jag kommer sitta bänkad, men något kommer jag se åtminstone. Hur kommer det sig att du valt valvakan på tv4? (Har lite dålig koll på vad som erbjuds)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 516
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 000
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 732
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
654
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp