Sovit i typ 2,5 timmar nu. Valvakan tog mina krafter..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Aliisa du får ringa din släkting och fråga om hen har ringt till en skola i Sthlm och frågat om hen och en kvinnlig medarbetare ska krossa hela världens regler.Inga förnamn yttrades tyvärr
Det går inte att föra en normal konversation med den släktingen. Och något av det sista jag skulle göra är att prata med den en gång mer än nödvändigt.@Aliisa du får ringa din släkting och fråga om hen har ringt till en skola i Sthlm och frågat om hen och en kvinnlig medarbetare ska krossa hela världens regler.
Eh... för det är ju en så... normal fråga
Vi hade en husnyckel som hade varit hemma hos oss i minst 5 år som jag slängde nu när vi flyttade. Vi har frågat alla om någon saknar och ingen har gjort det.Såg precis ett inlägg i en FB grupp där en person frågar om någon saknar sina nycklar. De ska ligga i en låda hemma hos personen nu, klara för upphämtning. Bara den lilla detaljen att nycklarna har varit förvarade i den lådan hemma hos den personen sen... 2014!
Om det var någon som saknade den var den nog inte så välanvändSåg precis ett inlägg i en FB grupp där en person frågar om någon saknar sina nycklar. De ska ligga i en låda hemma hos personen nu, klara för upphämtning. Bara den lilla detaljen att nycklarna har varit förvarade i den lådan hemma hos den personen sen... 2014!
Om inte annat lär personen som nycklarna tillhör ha hunnit byta lås i alla fallOm det var någon som saknade den var den nog inte så välanvänd
Jag har två spöknycklar som låg i lägenheten när jag flyttade in 2003. Förra hyresgästen hade lämnat två uppsättningar till lägenheten och så fick jag en uppsättning av hyresvärden. På nyckelknippan i lägenheten fanns alltså två nycklar som jag inte vet vart de leder. Vet inte vad jag ska göra med dem, får väl lämna vidare till nästa hyresgäst när det blir tid för det.Såg precis ett inlägg i en FB grupp där en person frågar om någon saknar sina nycklar. De ska ligga i en låda hemma hos personen nu, klara för upphämtning. Bara den lilla detaljen att nycklarna har varit förvarade i den lådan hemma hos den personen sen... 2014!
Rumpat sig?Men för i helvete, tvättat överdraget till en bäddmadrass och fläckar efter där katten rumpat sig är kvar Funderar på om det är värt att tvätta en gång till. Förslag på fläckborttagning? Eller är det kört efter tvätt i maskin?