Vad gör vi? Del CXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var vaken till halv åtta i morse pga valet och nu är jag helt död. Ska till läkare tidigt imorgon och måste försöka vända tillbaka allt.

Satte ihop kattfontänen till Megara och kattskrället vägrar att använda det :meh: Hon kan inte dö av törst men funderar på att ställa ut skålar igen även om det rekommenderas att ta bort allt annat vatten i början.

Upptäckte igår (eller ja apoteket påpekade det) att mitt id-kort går ut den 18 november så bokade tid den 6 så det ska hinna komma innan mitt gamla går ut. Tack och lov att det är 2 veckor innan slutdatum så jag inte står utan id. Tvättar men inte så mycket att tvätta idag, tack och lov.

Jag lever ett mycket upphetsande liv.
 
@Aliisa du får ringa din släkting och fråga om hen har ringt till en skola i Sthlm och frågat om hen och en kvinnlig medarbetare ska krossa hela världens regler.

Eh... för det är ju en så... normal fråga :D
Det går inte att föra en normal konversation med den släktingen. Och något av det sista jag skulle göra är att prata med den en gång mer än nödvändigt.

Tillägg: det är den släktingen som är anledningen till att jag är väldigt mycket emot droger.
 
Såg precis ett inlägg i en FB grupp där en person frågar om någon saknar sina nycklar. De ska ligga i en låda hemma hos personen nu, klara för upphämtning. Bara den lilla detaljen att nycklarna har varit förvarade i den lådan hemma hos den personen sen... 2014! :D
Vi hade en husnyckel som hade varit hemma hos oss i minst 5 år som jag slängde nu när vi flyttade. Vi har frågat alla om någon saknar och ingen har gjort det. 🙈😂
 
Såg precis ett inlägg i en FB grupp där en person frågar om någon saknar sina nycklar. De ska ligga i en låda hemma hos personen nu, klara för upphämtning. Bara den lilla detaljen att nycklarna har varit förvarade i den lådan hemma hos den personen sen... 2014! :D
Om det var någon som saknade den var den nog inte så välanvänd :laugh:
 
Hej allihopa! Vill bara säga hej! Uppmärksammade att jag hade en del taggningar/notiser. Hoppas ni mår bra! ❤️
Jag mår kanon. Allt är som vanligt minus den där jävla pandemin och att jordens största galning kanske blir omvald till president. Men jag njuter av sovmorgon, vin och av att måla hela dagarna bortsett från ett envist nackspärr (arbetsskada, dags att sjukskriva sig från sig själv ... 🙄😆).
 
Asså va faen. Tog med hallon- och chokladtårta till stallet och hann knappt ens äta så börja det sticka som fan I huden i arslet 😳😳. Vill tro det var de miljoner hö- och halmstickorna och inte några andra dumheter :cautious:.
 
Såg precis ett inlägg i en FB grupp där en person frågar om någon saknar sina nycklar. De ska ligga i en låda hemma hos personen nu, klara för upphämtning. Bara den lilla detaljen att nycklarna har varit förvarade i den lådan hemma hos den personen sen... 2014! :D
Jag har två spöknycklar som låg i lägenheten när jag flyttade in 2003. Förra hyresgästen hade lämnat två uppsättningar till lägenheten och så fick jag en uppsättning av hyresvärden. På nyckelknippan i lägenheten fanns alltså två nycklar som jag inte vet vart de leder. Vet inte vad jag ska göra med dem, får väl lämna vidare till nästa hyresgäst när det blir tid för det.
 
Men för i helvete, tvättat överdraget till en bäddmadrass och fläckar efter där katten rumpat sig är kvar :mad: Funderar på om det är värt att tvätta en gång till. Förslag på fläckborttagning? Eller är det kört efter tvätt i maskin?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 516
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 998
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 727
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
654
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp