Visiret ger huvudvärk och nackstelhet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh ja. Hen hade mycket högtravande idéer om hur vi skulle krossa "hela världens regler" osvLåter ju som en fantastisk möjlighet.
Jag har precis bokat om min mammas 60-årsfest. Vi hade stor lokal, coronasäkrat + att vi inte var så många (38p totalt) men med rådande omständigheter har vi valt att flytta hela kalaset.
I sambons släkt är det snart en släktträff och vi brukar hamna runt 40-60p med alla barn mm inräknat. De har delat upp det i 3 omgångar för att inte alla ska komma och tagit de som bor närmast (vi bor alla nära men uppdelning rent geografiskt ändå) samt kommer träffas ute för en enklare korvgrillning. Då blir det inte alla på en gång.
Man ska vara försiktig
"under rådande omständigheter känner jag mig inte bekväm med att delta, men jag önskar er ett trevligt kalas" tycker jag räcker. Tycker det är onödigt att säga mer än så, det kanske ger en liten ögonöppnare ändå.
Oh ja. Hen hade mycket högtravande idéer om hur vi skulle krossa "hela världens regler" osv
Sålt min själ och köpt diselbil
Visa bifogad fil 59625
Låter som att det skulle kunna vara min släktingOh ja. Hen hade mycket högtravande idéer om hur vi skulle krossa "hela världens regler" osv
Inga förnamn yttrades tyvärrLåter som att det skulle kunna vara min släkting
Vill du så får du gärna skicka pm om vad hen hette i förnamn, förstår dock om du inte vill det.
Sålt min själ och köpt diselbil
Visa bifogad fil 59625