Sitter med lite mysbelysning och precis börjat titta på The hunt for red october.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gjort dessa? Har fastnat i mata småfåglar träsket iår när äntligen har en trädgård som tillåter det.Bakat fågelgodis Visa bifogad fil 59465
Vilken tur att vi har en tråd om detta ämne också!Hur gjort dessa? Har fastnat i mata småfåglar träsket iår när äntligen har en trädgård som tillåter det.
Kokosfett, smör, russin, pumpafrön, solrosfrönHur gjort dessa? Har fastnat i mata småfåglar träsket iår när äntligen har en trädgård som tillåter det.
Fattar att det måste suga som fan, samtidigt så antar jag att det i det långa loppet kanske skulle ta ännu längre tid om för snabb utsättning leder till för hårda bakslag?Mådde väldigt dåligt förut och läkaren kom och pratade med mig, han trodde jag satt ut medicinen för snabbt så jag mådde dåligt av det, var ju samma sak igår. Så han satte in medicin igen och nu mår jag bättre.
Känns kasst, vill inte äta den medicinen och kommer bara ta längre tid innan jag kommer hem om jag inte får den utsatt.
Bild på Bonus i sin lilla burkI det tömda karet, efter en rejäl rengöring, ska min Bonus få flytta dit.
Det är min nyaste kamphane, som jag fick hem från Thailand i onsdags.
Jag skulle få en hona extra som "bonus" från odlaren. Men när jag packade upp alla fiskpåsar i onsdags, så var det inte en hona utan en hane
Jätte fin hane, helt kritvit. Så det fick bli en nödlösning - en stor glasburk med sand, lite växter och en syresten. Han verkar trivas där, gjorde ett skumbo en av de första nätterna
Eftersom han är en Bonus, så fick han namnet Bonus
Och nu när kulorna dog och det karet blev tomt, så får Bonus flytta dit
Och jag slipper leta efter ett till kar...
Ja, jag antar det. Jag kan ju inte åka hem med dessa bakslag heller. Trodde inte det skulle vara såhär jobbigt att sluta med benso, naivt nog. Men är nöjd med att xanor är borta iaf, nu är det "bara" stesolid jag kämpar med.Fattar att det måste suga som fan, samtidigt så antar jag att det i det långa loppet kanske skulle ta ännu längre tid om för snabb utsättning leder till för hårda bakslag?
Ibland är det väl bra att ha den naiva inställningen, annars skulle du kanske inte ens tyckt att det var en idé att ens testa etc. Inser dock att jag låter lite irriterande glättig nu, det är inte meningen!Ja, jag antar det. Jag kan ju inte åka hem med dessa bakslag heller. Trodde inte det skulle vara såhär jobbigt att sluta med benso, naivt nog. Men är nöjd med att xanor är borta iaf, nu är det "bara" stesolid jag kämpar med.
Lycka till det kommer att gå bra !Morgonkaffe här. Börjar jobba om ca en halvtimme..... är lite nervös för jag ska "säga upp mig" idag....
Jobbet är ett extrajobb och nu har jag fått nytt "riktigt" jobb, så inget märkvärdigt egentligen, men hon jag har jobbat lite för tills nu är en väldigt speciell människa. Jag har ingen aning om hur hon kommer reagera...
Du resonerar väldigt klokt. Utan att jag känner dig mer än här på forumet känns det som att du verkligen har vuxit.Ja, jag antar det. Jag kan ju inte åka hem med dessa bakslag heller. Trodde inte det skulle vara såhär jobbigt att sluta med benso, naivt nog. Men är nöjd med att xanor är borta iaf, nu är det "bara" stesolid jag kämpar med.