Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att förtydliga, du kände av halsen och jobbade ändå? Mitt i en pandemi?Sjukanmält mig. Känner fortfarande av halsen och sådär irriterad I ögonen som jag blir vid förkylning....Gjorde redan det i förra veckan och jobbade ändå; var på vippen att avbryta och gå hem men antog halsen strula då jag harklar mig så mycket (jobbar med att försöka sluta med det).
BeklagarMin mamma somnade in tidigt i morse. Lättad att hon slapp plågas mer men det känns samtidigt helt jävla orimligt att hon är borta...
Självklart vaknade dottern 5.20Det är en skön känsla att kunna ställa klockan på 6.30 istället för 5.45
Beklagar sorgenMin mamma somnade in tidigt i morse. Lättad att hon slapp plågas mer men det känns samtidigt helt jävla orimligt att hon är borta...
Så fina, purjolöken ser ju helt äkta ut! Jag skulle aldrig ha tålamod med så smått pill, är mer för inredningsbiten med möbler etc. Glömde förresten att säga att jag har tre pyttesmå dockhus också i skala 1:144. Varje dockhus måste ju ha ett dockhus eller?
Beklagar sorgenMin mamma somnade in tidigt i morse. Lättad att hon slapp plågas mer men det känns samtidigt helt jävla orimligt att hon är borta...
Min mamma somnade in tidigt i morse. Lättad att hon slapp plågas mer men det känns samtidigt helt jävla orimligt att hon är borta...
Nu ska man väl inte svara åt andra, men som jag förstod det brukar hon harkla sig mycket och bli irriterad i halsen av det. Och trodde detta var samma sak.För att förtydliga, du kände av halsen och jobbade ändå? Mitt i en pandemi?
Blåser här med. Men jag hoppas at den ska blåsa bort en del av löven in i skogen.Jag vaknade vid 3-tiden av blåsten, men kunde somna om någon timme senare. Trist med stormen som gör att alla fina höstfärger blåser av träden.