Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min mamma somnade in tidigt i morse. Lättad att hon slapp plågas mer men det känns samtidigt helt jävla orimligt att hon är borta...
Klart jag har bilder! Bildbomb på väg...Tack, det är filmer på youtube som ger mig instruktioner om hur man gör
Jag har byggt lite möbler också, dock inget dockhus till dockhuset. Har du tips på mått eller kanske t om bild?
Sista inlägget...Håhåjaja glömde bort att man numera bara får dela en bild per inlägg, Gör ett collage och återkommer.
Beklagar ❤Min mamma somnade in tidigt i morse. Lättad att hon slapp plågas mer men det känns samtidigt helt jävla orimligt att hon är borta...
För att förtydliga, du kände av halsen och jobbade ändå? Mitt i en pandemi?
Sista inlägget...
I det dockskåp jag just nu jobbar med finns detta fina skåp.
Visa bifogad fil 59514
Till höger i bild är de blivande möblerna, också de i skala 1:144. Det ska bli intressant att försöka sätta ihop dem... Varje karta kostade 240:- så de är ju inte billiga direkt.
Min mamma somnade in tidigt i morse. Lättad att hon slapp plågas mer men det känns samtidigt helt jävla orimligt att hon är borta...
Nu ska man väl inte svara åt andra, men som jag förstod det brukar hon harkla sig mycket och bli irriterad i halsen av det. Och trodde detta var samma sak.
Jag tex vaknar varje morgon med ont i halsen, antar att jag snarkar... det ger sig senare. Nyser även några gånger, sen är det bra. Är väl dammigt eller nåt.
Absolut, jag är mycket medveten om problemet. Tycker dock inte man ska fundera på om man ska åka hem, då SKA man åka hem. Jag brukar också harkla mig en timme på morgonen innan jag är i full gång, men jag tycker att formuleringen i inlägget var lite tveksam.Det här är jättejättesvårt för oss som jobbar i vården. Vi vet att vi behövs otroligt mycket och vill absolut inte vara hemma i onödan. Jag själv har också halskrångel och tillsammans med stressymtom så kan jag känna mig "sjuk" flera gånger i månaden. Det är helt orimligt att vara hemma så mycket när man vet att man inte är förkylningssjuk. Idag är jag hemma för jag känner en tydlig skillnad mot mina vanliga symtom, då är det jättelätt!
Vill inte ursäkta men ge ett annat perspektiv på det hela. Vi har en abnorm sjuk- och VAB-frånvaro som det är redan, vilket gör att vårdköerna växer och växer.