Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Några stupstockar borde väl gå att snickra ihop under dagen?Jag måste försöka trolla fram några häktesplatser. Inte så himla lätt
Några stupstockar borde väl gå att snickra ihop under dagen?
Ännu enklare!Skampåle?
Ännu enklare!
Några stupstockar borde väl gå att snickra ihop under dagen?
Skampåle?
Jag har handlat från skala minimal. Det mesta i dockskåpsväg handlar jag annars från England, en firma som heter minimum world.Åh vad fint, vart har du köpt kartorna? Blir sugen på att göra ett också
Absolut, jag är mycket medveten om problemet. Tycker dock inte man ska fundera på om man ska åka hem, då SKA man åka hem. Jag brukar också harkla mig en timme på morgonen innan jag är i full gång, men jag tycker att formuleringen i inlägget var lite tveksam.
Jag är i stan på vardagarna, tyvärr inte ute i Torslanda eller åt det hållet. Om det inte löst sig än och bara är att posta?Någon som bor i Torslanda?
Vill köpa en sak där till sonen (från Facebook) men hon vill inte skicka... typiskt!
Tack! Jag hittade liknande hos en annan som ville skickaJag är i stan på vardagarna, tyvärr inte ute i Torslanda eller åt det hållet. Om det inte löst sig än och bara är att posta?