Vad gör vi? Del CXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Absolut, jag är mycket medveten om problemet. Tycker dock inte man ska fundera på om man ska åka hem, då SKA man åka hem. Jag brukar också harkla mig en timme på morgonen innan jag är i full gång, men jag tycker att formuleringen i inlägget var lite tveksam.

När jag kände så hade jag en halvtimmes jobb kvar och du ska veta att det blir ett litet helvete om man försöker gå hem...! Men förstod direkt efteråt att det kunde bli frågetecken O_o.
 
Känner mig hyfsat igång idag, för att vara jag. Skickat iväg ett mejl, som borde skickats för någon vecka sedan, om vad jag tänker mig att min estetikuppsats ska handla om, skrivit lite frågor till MS-sköterskan på 1177 om stundande infusion och kilat ut för att ställa rätt grannens soptunna som blåst omkull - precis innan sopbilen kom. :D
 
Slutat regna och blåser som satan bara. Försöker tänka att blåsten gör att det torkar upp snabbare iallafall :p
Har lunchat hästar, rastat hundar och ätit matlådan. Ska köra mitt rehabträningsprogram på rasten och efter det ska jag fortsätta jobba, dricka kaffe och äta pepparkaka :D
 
Dagen började lite obehagligt. Sätt ute och tittade på TV och en psykotisk kvinna närmar sig mig med orden "Satan kommer ta dig" och upprepade detta i viskande ton. Jag satt kvar först och tänkta att hon lär ju stanna snart, men hon fortsatte emot mig. Jag skrek sluta hela tiden för att påkalla personal. När jag reste mig upp för att gå så välte hon ett bord över mig. Då kom personalen.
Nu är hon flyttad till en psykosavdelning.

I övrigt "firar" jag min tredje vecka inne på sjukhuset nu. Förhoppningsvis skrivs jag ut nästa vecka.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 516
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 000
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 732
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
654
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål o Planer 2024
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp