Haha det där skulle du kunna göra nån gif på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha det där skulle du kunna göra nån gif på
Älskar också dimma kan eventuellt ha släpat upp barnet okristligt tidigt några gånger för att springa ut och fota i dimmaDet blev inget möte med chefen idag, det hanns helt enkelt inte med. Hade dock kort möte med skyddsombudet för att förbereda lite inför mötet med chefen och det kändes jättebra.
Annars har jag mest varit glad idag åt att hela kommunen varit dränkt i dimma. Jag älskar(!) dimma
Cyklade till jobbet i dimma, delade post i dimma, gick långpromenad med hundarna i dimma... Helt underbart!
Såhär såg det ut där jag och hundarna gick
Visa bifogad fil 59359
Det är ett trevligt ställe att umgås på.....Fick precis trofén 2 år på Buke
Så i två års tid har jag skrivit i snitt 3.5 inlägg per dag. Det känns lite konstigt hur mycket tid jag spenderat på Buke, men jag glad över det för Buke har lärt mig mycket
Samma här, är dock mest oroad över de betydligt nyare fönstren som knakar mycket oroväckande. Har varit en del strul med dessa fönster, och på barnets skola hade ett fönster trillat ner rakt på en elev så nu sitter jag och sneglar oroligt på vårt varje gång det blåser och knäpper i detSitter och myser i soffan medan regnet bokstavligen piskar mot rutan utanför och det blåser så att det knakar i väggarna. När man bor i ett hus som är sisådär 150 år gammalt är det inte utan att man blir lite nervös när det knakar till ordentligt
Har ägnat den senaste halvtimmen åt att gå igenom alla lådor i förrådet och märka upp dem efter innehåll, något som aldrig blev gjort när vi flyttade in. I en av lådorna hittade jag passande nog ett par Halloweenlyktor som fick komma fram dagen till ära. Man vet att det är höst när man tänder levande ljus kl 16...
Visa bifogad fil 59397
Deet händelselösa livet på landet.
Borta vid grannens soptunnor stod en polisbil med blåljusen på och en annan bil. De stod där länge.Det är ju mörkt, så jag kunde inte se annat än blåljusen och framlyktorna.
Jag, som är extremt nyfiken av mig, undrade stort vad som pågick men skämdes för att messa grannen och fråga.