Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Smart med armband med numret på!På Kolmården kom en liten tjej och klappade mig försiktigt på armen och frågade om jag kunde hjälpa henne att ringa hennes mamma som hon tappat bort. Hade armband med nummer (precis så det gick att läsa), så det gick ju bra.
Helt klart är jag inte så skräckinjagande (hade inte mitt barn i närheten pga lekte med pappan).
Ja de har en station vid ingången där man kan fylla i och sätta på barnenSmart med armband med numret på!
För mig personligen var det "bara" eftersom jag brukar hoppa högre. Tanken var när jag anmälde mig att jag antingen skulle hoppat ett skäcksto 60 (då hon har tendens att stanna på oxer som kommer från 70 och uppåt) eller en skimmelvalack 80 (tävlat honom tidigare och han är ett säkert kort). När jag fick den bruna valacken hade jag kunnat hoppa 70, de bästa sprången kommer över oxer, för mig min hopp/markarbetes tränare (speakern som sitter i hörnet) sagt att hästar hoppar bäst på oxer.Det var helt rätt ridet!
Skriv inte "bara" när det var 60 cm, upp till 1m kan alla hästar hoppa utan vidare, det är vad ryttaren gör som är det viktiga - inte höjden!
Du nedvärderar dig och din ridning. Titta på rundan hur fint du planerar och hur bra du följer med och håller ihop hästen
Rider du lika bra nästa gång så kan det vara 70, 80 eller 90 - det spelar ingen roll, hästen kan
Varit och tänd ljud på pappas grav. Och tänt ljus i minneslunden för de övriga som jag saknar