Vad gör vi? Del CXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bah! Pappa och pappas tjej åkte iväg igår och katterna är ensamma hemma. Trodde att det bara var pappas tjej som skulle iväg, men tydligen ska pappa också åka dit efter sitt jobb. Han kom hem igår efter jobbet och idag efter jobbet för att fylla på mat och tömma kattlådan.

Men jag tycker att det är för lite! Katterna mår inte bra att vara så mycket själva, de behöver sällskap och är vana med det.

Antar att de inte sa något till mig i veckan eftersom jag hade blivit arg :cautious: Men kom igen, liksom. Har man skaffat sig djur får man faktiskt anpassa sitt liv efter djuren och inte bara köra på som om de inte existerade.

Imorgon ska jag gå till katterna 🐈🐈 :heart

Vaknade utsövd före larmet vid 7 imorse, så skönt och mysigt att ligga kvar och bara dra sig bredvid älsklingen ❤. Sen efter stallet på förmiddagen (blev höstens första julmust efter skritturen :d) var det dags för den årliga höstgrillningen till minne av sambons farfar, trevligt och mysigt 😍.

Hoppas ni har en trevlig Halloween 😊. Nu ska vi ha filmkväll med passande godis ("heta häxhattar" och några små hallon/lakritskallar och fladdermöss) till 😄. Hittade Anabelle på Netflix men sambon vägrar se fler än första filmen vi såg för längesen och det är ju inget skoj att ha filmkväll ensam sååå det får vara 🤪. Så vi tittar på filmen Halloween från 2018 :D

Varit kaos på avdelningen idag. Jag var väl en del av det ikväll då jag mådde så kasst att läkaren kom. Vi så att jag skulle få tillsyn varje kvart med det här inte hänt..
Utanför grannrummet är det blodpölar och lite överallt hörs gråt.
Kul att vara på psyk!
Blodpölar? Är det någon som blivit allvarligt skadad?
Låter minst sagt som en krävande miljö. Ta hand om dig!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 961
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 659
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 144
Senast: MiniLi
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 591
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar