Vad gör vi? Del CXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Maten blev god :d

IMG_20201030_202644_362.webp

Hade ju tänkt städa efter jobbet meeen så hade paket från tradera med typ 200 hästbilder kommit så satte mig och kikade igenom dem istället vilket katterna säkert var tacksamma för då de sov så gott 😍. Bla hästar som Milton, Jappeloup, Robin Z, For Pleausure och en Hagen-häst från trakten var ju häftigt! . Just dessa gamla hästbilder från 90-talet är så mycket NOSTALGI från barndomen 😍. Blev som ett barn på julafton; Fjordfrälst 32 år 😂.

Efter stallet blev det fredagsmys med sambon; chips och snacksmorötter till dipp och soffhäng med tända halloweenljus :love:.

Det blev inget möte med chefen idag, det hanns helt enkelt inte med. Hade dock kort möte med skyddsombudet för att förbereda lite inför mötet med chefen och det kändes jättebra.

Annars har jag mest varit glad idag åt att hela kommunen varit dränkt i dimma. Jag älskar(!) dimma :love:

Cyklade till jobbet i dimma, delade post i dimma, gick långpromenad med hundarna i dimma... Helt underbart!

Såhär såg det ut där jag och hundarna gick
IMG_20201030_231040_265.webp

Namnde jag att dorrlaset pa vart motorhome har lagt av? Man kan bara oppna innifran ... efter att man pillat pa handtaget pa utsidan. Detta leder till att jag har vissa svarigheter att ta mig in. Maken har langa armar och ar stark, han kan oppna dorren fran fonstret bredvid om det ar oppet. Det kan inte jag. Jag tar min in genom koksfonstret, det som sitter hogst upp av alla fonster.

Sa har gar det till ... Forst oppnar jag fonstret

IMG_1213.jpeg

I eftermiddag ringde var RV kille och sa att han nu visste exact vad som var problemet och redan bestallt vad som behovdes for att fixa det. Nasta vecka ar vi redo att aka ut igen!
Vad är det för märke på bilen? Kompisen har en Concorde liner där det strulat jättemycket med allt möjligt. Bland annat dörren. De satt inlåsta ett bra tag innan de lyckades komma ut en gång. Man tänker att man inte kan gardera sig mot skit även om man betalar mycket pengar...

Det ar en 12 meter lang Fleetwood. Annu sa ar det bara dorrlaset som lagt av och starten pa gas spisen ... den startar dock aldeles utmarkt med en tandsticka, och jag foredrar mikron's convection ugn i alla handelser och anvander sjalva ugnen mycket sallan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 971
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 659
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 147
Senast: MiniLi
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 601
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar