A
Anders
Räkor och öl är en klassiker. Men jag vill även ha ett gott bröd tillVi hade lite dåligt med idéer om vad vi skulle äta till kvällsmat men så hade de skaldjurspåse kvar på affären. Det var gott! Visa bifogad fil 59334
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Räkor och öl är en klassiker. Men jag vill även ha ett gott bröd tillVi hade lite dåligt med idéer om vad vi skulle äta till kvällsmat men så hade de skaldjurspåse kvar på affären. Det var gott! Visa bifogad fil 59334
Det blev enkla pan riche, det kändes enklast när vi alla hade slut på energi. Men nu börjar vi komma igång och har allsång med Cornelis Vreeswijk när tonåringarna stämmer upp så är det bara att hänga på.Räkor och öl är en klassiker. Men jag vill även ha ett gott bröd till
Det är sånt man har buke till. Gnäll på duFörlåt för att jag är så gnällig.
KramFörlåt för att jag är så gnällig.
Vad skönt för digFyra månaders slit och jobb med mammas hus är äntligen över. Idag tog köparna över huset, och jag sitter ensam på ett hotellrum,och försöker förstå att allt detta verkligen är sant. Känns väldigt overkligt allting, och det blir inte bättre av att jag inte har syskon att bolla mina tankar med, kring allt som hänt de senaste fyra månaderna.
Jag vill bara åka hem och lämna allt detta bakom mig, men ska till mammas grav imorgon, och lite annat pyssel,så jag stannar mot min vilja känns det som. Vill hem och börja röja i mitt eget hus.
Tävlat idag en clearround 60cm med den här pigga valacken. Ridläraren sa att det syntes att han tyckte det var roligt, han taggade till, vi fick lite korsgalopp och han försökte sticka och jag vet att om man låter honom bli lång och snabb då bockar han, sen har jag inte hoppat honom på evigheter.
Så för att va "typ" första gången jag hoppar honom på länge gick det riktigt bra, vi tog oss runt felfria i alla fall.
Visa bifogad fil 59337
Lekande lätt?Här är filmen från rundan, ser inte riktigt ut så som det kändes.
Nä, känslan när jag red var att det gick väldigt fort och att han rusade mot hindren, men kollar man på filmen så ser det inte ut så.Lekande lätt?
Kan för övrigt meddela att ni som varit oroliga för att designern spetsat Jesubarnet med stjärnpinnen nu kan andas ut.Själv måste jag förklara för min mor att jag inte har några pengar kvar för resten av månaden, "för jag var tvungen att köpa en adventsstake där motivet är 5 stycken människor med gigantiska penisformade ljus, som de håller över ett spetsat jesubarn"
I övrigt är den förstås hur opassande som helst!Kan för övrigt meddela att ni som varit oroliga för att designern spetsat Jesubarnet med stjärnpinnen nu kan andas ut.
Visa bifogad fil 59347