Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra tips! Jag ska lägga in lite ståsessioner under dagenJag blir ofta väldigt trött och ofokuserad när jag sitter och läser, så jag brukar stå upp. Jag har funderat på att köpa ett ordentligt ståbord till arbetsrummet hemma men det har ännu inte blivit av.
+ @Philosophia.Håller med här.
Du stannar ju hemma idag pga skiten, vilket jag kan förstå, men det är ju inget som löser något.
Jag tror inte att mötet kommer att göra något sämre iaf.
Vi hejar på dig!
Sitter med tårar i ögonen och läser om den fantastiska insatts min kommuns invånare gör för att hitta flickan Wilma.
Till helgens sökinsatts har över 70 dykare anmält att de deltar. Hotell och frivilliga ställer upp med rum till dessa, Stena som har sina båtar inne på varvet just nu har erbjudit att bistå med sina räddningsbåtar, en helikopterfirma vill också bistå, restauranger ställer upp med mat till de sökande och en massa annan frivillig hjälp ges.
Hoppas verkligen att det ger resultat så hennes familj kan få lite frid.
Jag blir varm i kroppen över att det finns så mycket medmänsklighet.
Ja, verkligen fruktansvärt. Man har aldrig slutat leta på land men nu kommer en stor sattsning göras i vatten under hela helgen. Frivilliga dykare från hela landet kommer.Ett fruktansvärt fall det där. Hoppas dom hittar henne tillslut ❤
Jag bor ca 8 mil därifrån men vet ett stort antal härifrån som var med och deltog innan hon konstaterades död det har verkligen berört hela SverigeSitter med tårar i ögonen och läser om den fantastiska insatts min kommuns invånare gör för att hitta flickan Wilma.
Till helgens sökinsatts har över 70 dykare anmält att de deltar. Hotell och frivilliga ställer upp med rum till dessa, Stena som har sina båtar inne på varvet just nu har erbjudit att bistå med sina räddningsbåtar, en helikopterfirma vill också bistå, restauranger ställer upp med mat till de sökande och en massa annan frivillig hjälp ges.
Hoppas verkligen att det ger resultat så hennes familj kan få lite frid.
Jag blir varm i kroppen över att det finns så mycket medmänsklighet.
+ @Philosophia.
Hade det bara varit tjafsigt igår så hade det mest troligt inte varit några problem alls för mig att antingen ta itu med det direkt eller bara skaka det av mig och jobba vidare. Nu har det varit många mindre saker extremt ofta senaste tiden. Chefen har försökt att få ordning på läget, men kommer väl nu testa ytterligare något. Men ja, ni har helt klart rätt i att det är bra att chefen gör sitt jobb.
Jo, så är det ju... Tydligen ska vi ha möte imorgon, skyddsombudet (som råkar vara min favoritkollega) ska vara med också. Kul fredag. Känner verkligen inte(!) för att gå till jobbet imorgon. Vill inte sitta på övertid i ett sådant möte (och med vårt superkorta schema imorgon ska det mycket till för att det inte ska leda till övertid).Det är ju i de fallen där det inte bara är enskilda tjafsiga situationer där det inns skäl för chefen att verkligen ta itu med situationen. Jag hoppas att hen kommer att hitta ett fungerande sätt. Det är så tråkigt att höra att det är dålig stämning på jobbet, för jag uppfattade det som att du trivdes jättebra innan.