Kollar på Emily in Paris och vet inte riktigt vad jag ska tycka... Tror jag går och kokar ris istället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tyckte den var supermysig!Kollar på Emily in Paris och vet inte riktigt vad jag ska tycka... Tror jag går och kokar ris istället.
Kollar på Emily in Paris och vet inte riktigt vad jag ska tycka... Tror jag går och kokar ris istället.
Vad tycker ni, är jag fjantig som blir lite stött av att en nära vän inte talat om att de ska ha barn? Såg det på fb idag att de fått en till. Men prata om när hon och hennes man är osams och det är en massa problem, det går bra. Inte ens när jag frågade om hon visste någon som ville köpa spjälsäng och barnkläder sade hon något. Då pratar vi ändå i stort sett dagligen men träffas sällan.
4 rum på 12,5 kvm, hur får man plats med det? Det är ju bara drygt 3x4 m?Pappa och pappas tjej tittar på nätet vilka lägenheter som ligger ute. En lägenhet är 12,5 kvm och består av 4 rum, den har varit ute i närmare 70 dagar så den verkar inte jättepopulär. Men om vi krymper oss x100 kanske vi kan ta den lägenheten
Håller med. Den är så platt. Inget händer ju!Tyckte den var så fruktansvärt korkad. Emily kommer dit, hennes karaktär utvecklas inte alls och hon får alltid som hon vill.
Det kanske är väldigt högt i tak....? Rummen ovanpå varandra istället för sida vid sida....4 rum på 12,5 kvm, hur får man plats med det? Det är ju bara drygt 3x4 m?
Fråga inte mig. Det kanske är högt i tak? Annars måste det vara ganska klaustrofobiskt att bo så, rummen kan ju inte vara speciellt stora direkt4 rum på 12,5 kvm, hur får man plats med det? Det är ju bara drygt 3x4 m?
Eller så sitter , på fel ställeFråga inte mig. Det kanske är högt i tak? Annars måste det vara ganska klaustrofobiskt att bo så, rummen kan ju inte vara speciellt stora direkt
Min bror gissade på att de menade 12,5 kvm per rum, men det låter konstigt att skriva ut storleken per rum istället för storleken på hela bostaden (och att alla rum i lägenheten är lika stora)...
Edit: kom att tänka på Hong Kongs "compact living". Det låter lite som en svensk version av det, fast ännu mera ihoppackat
Vad tycker ni, är jag fjantig som blir lite stött av att en nära vän inte talat om att de ska ha barn? Såg det på fb idag att de fått en till. Men prata om när hon och hennes man är osams och det är en massa problem, det går bra. Inte ens när jag frågade om hon visste någon som ville köpa spjälsäng och barnkläder sade hon något. Då pratar vi ändå i stort sett dagligen men träffas sällan.
Nej, jag tycker nog det är ganska konstigt! Och borde nästan varit omöjligt att inte nämna det på 9 månader när ni pratar i telefonVad tycker ni, är jag fjantig som blir lite stött av att en nära vän inte talat om att de ska ha barn? Såg det på fb idag att de fått en till. Men prata om när hon och hennes man är osams och det är en massa problem, det går bra. Inte ens när jag frågade om hon visste någon som ville köpa spjälsäng och barnkläder sade hon något. Då pratar vi ändå i stort sett dagligen men träffas sällan.