Jättefin! Men det tog ett bra tag innan jag fick ihop vad det var du hade skrivitDagens efterrätt : skumt fina korgrån.. Måste ha någon konditorgen nånstans.....
Visa bifogad fil 59122A
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jättefin! Men det tog ett bra tag innan jag fick ihop vad det var du hade skrivitDagens efterrätt : skumt fina korgrån.. Måste ha någon konditorgen nånstans.....
Visa bifogad fil 59122A
Du gjorde det enda rätta Lussebullar...Tänkte träna, men åt fem lussebullar och har nu koma.
Jättefin! Men det tog ett bra tag innan jag fick ihop vad det var du hade skrivit
Alltså det krävs nästan en länk... Jag blir grymt nyfiken !Pappa och pappas tjej tittar på nätet vilka lägenheter som ligger ute. En lägenhet är 12,5 kvm och består av 4 rum, den har varit ute i närmare 70 dagar så den verkar inte jättepopulär. Men om vi krymper oss x100 kanske vi kan ta den lägenheten
Du gjorde det enda rätta Lussebullar...
Nä ??? Flyttstädning?Precis städat färdigt hela jävla huset. (ni vet flyttat soffa, torkat alla lister, flyttat undan allt och städat.
Sorry! Vi tittade i pappas telefon och pappa hittar den inte igenAlltså det krävs nästan en länk... Jag blir grymt nyfiken !
Haha å då har du ändå inte ställt fram den ens en timme
Låter jättegottJag tror att jag skrev mascarpone, grädde, vaniljpasta, glass med vit choklad och hallonrippel, granatäpplekärnor och färska hallon. I ett korg-rån.