Vad gör vi? Del CXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Precis städat färdigt hela jävla huset. (ni vet flyttat soffa, torkat alla lister, flyttat undan allt och städat. Imorgon tar jag med mig vardagsrum-mattan till kemtvätten, hoppas de får bort fläckarna.
Sambon står och lagar mat med all rätt.

På riktigt dåligt humör så tänkte sätta mig och jobba lite och se om det kan gå över.

Rensat lite i garderoben och fick ihop två påsar fulla med kläder som jag ska lämna in imorgon. Städade även lite i köksskåpet och hittade lite muggar och glas som också ska med imorrn.
Sen blir det en vända till tippen och slänga sådant som inte går att slänga i återvinningscontainrarna här hemma.
Ska bli skönt å bli av med det, second hand butiken öppnade igen förra lördagen (inte igår) efter att ha haft stängt sen tidigt i våras.

Får tvätta ytterkläder så ja kan rensa och skicka iväg några av dom jag inte använder vid ett senare tillfälle, kom på det lite för sent, men ska nog hinna med det innan året är slut. :)

Redan måndag imorgon. Ute är det ruskväder med blåst och regn. Inne är det så gosigt och skönt. Tog en snabb dusch och fick ha språngmatch till garderoben. Nu är jag under täcket så håller sakta på att tina upp.
Känner mig lite konstig ikväll, vet inte om det är på ett bra eller dåligt sätt. Lite sådär som när man varken är glad eller ledsen utan nånstans i den grå mitten.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 949
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 654
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 144
Senast: MiniLi
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 547
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Gamla trotjänare
  • Gravid som "äldre"