Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får sån stress över att läsa dina inlägg när jag bestämt mig för att faktiskt vara ledig en helg4/5.
Sista uppgiften är att reda lite i ett fall av (möjlig) åldersdiskriminering.
Får sån stress över att läsa dina inlägg när jag bestämt mig för att faktiskt vara ledig en helg
Jättefint! Och fin hundJorå, här blev det 28 fina pumpor på totalt 2 plantor.
Visa bifogad fil 59090
Har dekorerat lite runt huset med en del av dem och har gett bort resten.
Ja visst blir man! Jag har också varit snuvig och haft feber och för 2:a gången har jag varit och gjort egentest. Men det var inte corona nu hellerFortfarande förkyld, så bokade om läkare imorgon och tänker gå och lägga mig på soffan och vila. Förkylningar är så trist och i år blir man paranoid.
Att läsa i badkaret är fantastiskt skönt...50 minuter i badkaret med musik och en feelgood-bok ❤. Precis vad jag behövde just nu.
Att läsa i badkaret är fantastiskt skönt...
(Jag väntar bara på att jag ska klanta mig och råka dränka en biblioteksbok och sedan behöva förklara mig.... )
Men vad knepigt? Hade visserligen en liknade upplevelse i bekantskapskretsen men ändå inte, vi pratar och träffas uteslutande i föreningssammanhang och även om jag har träffat frun så är vi inte bekanta. Men vi skickar snaps till varandra om vardagen och helt plötsligt fick jag en bild på en vagga och texten "dags att göra iordning, bara en vecka kvar" och blev helt paff. Inte ens en annan föreningsvän som dessutom bor granne hade en aning om att de väntade barn.Vad tycker ni, är jag fjantig som blir lite stött av att en nära vän inte talat om att de ska ha barn? Såg det på fb idag att de fått en till. Men prata om när hon och hennes man är osams och det är en massa problem, det går bra. Inte ens när jag frågade om hon visste någon som ville köpa spjälsäng och barnkläder sade hon något. Då pratar vi ändå i stort sett dagligen men träffas sällan.
bra gjort!Det blev en lång bilresa idag. Hungen äkt med säkerhetsbälte och det funkade utmärkt. Fast blev åksjuk på hemvägen.
Åt på IKEA som planerat, och smet in på Hööks. Av olika orsaker inte så förtjust i den kedjan men hittade en parkas som uppfyllde de flesta av mina krav. Så när jag kom hem tömde jag fickorna på den 20 år gamla jackan och slängde den
Varför blir jag alltid lika överraskad över hur lång tid en timmas dagsljus ändå är vid den här tiden på året? Det känns som att vi ställt fram klockan två-tre timmar, istället för en.