Vad gör vi? Del CXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag pratade just med en Kompis. Hans fru och jag ar ganska nara kompisar, han (skip) och jag pratar mest mat och resepts. I dag pratade vi om arets trip till “the elk sanctuary” vilken han annordnar och vanligtvis sker I December, jag sa att sanctuariet kan tankas ha halften sa manga pa varje “float” (stor vagn med bankar att sitta pa dragen av en traktor) men bad honom kolla.
Svaret jag fick inkluderade att “i Borjan pa aret Kommer ett vaxin att vara Ute sa barnen kan gatill skolan som vanligt.“
Mitt svar var at det vore bra, men att jag betvivlar det ... please, bara kolla vad som galler da jagoch mitt barnbarn vill vara med. Men jag blir sa ledsen/frustrerad nar mina vanner ar sa styrda av Trump.
 
Vaknade vid sextiden (har vanlig väggklocka) och trodde det var mitt i natten eftersom jag senaste veckan haft stora sömnproblem pga min brutna fot. Blev så glad att det faktiskt var morgon och att jag sovit hela natten!

Sen kom jag på att det är vintertid och klockan var enligt mobilen fem! Menmen, mängden sovtimmar blev ju samma iaf. Får försöka fördriva tiden lite tills min utbildning börjar vid tio.
 
Kanske ingen pumpår i år helt enkelt :( 🎻
Jorå, här blev det 28 fina pumpor på totalt 2 plantor.
PhotoCollage_20201002_144737203.webp

Har dekorerat lite runt huset med en del av dem och har gett bort resten.
 
Väntar att åka en stund. Kom på att jag vill genomföra mitt garderobsprojekt idag. Har länge funderat på att göra något åt den mycket tråkiga vita IKEA-garderoben i hallen, och eftersom jag har lite tapetbitar så borde det ju vara ett smart sätt att piffa dem. Tänker också köpa ett par nya knoppar, och det är därför jag måste vänta en stund. Vare sig Jem & Fix eller IKEA öppnar ju förrän kl 10.....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 517
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 009
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 735
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
654
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp