Vad gör vi? Del CXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Suck. Skulle ju vart hos tandläkaren i maj men ställdes in pga corona. Jag har pillat flitigt med tandpetare mellan den rofyllda kindtanden o den främre. Nu ser det ut som ett litet hål i tandköttet. Börjar fan undra om jag fått djup tandficka eller om det är för mkt petande....🤭.

Jag får ha tandpeteförbud nu 😆
Köp mellanrumstandstickor istället, mkt bättre för tandköttet och tänderna.
 
Känns lagom bra att flera personer min mamma känner har fått corona. Vill inte vara nära mamma nu men blir svårt.
Jag får börja ha handsprit här hemma och inte röra mitt ansikte :nailbiting:

Jag måste vara frisk fram till nästa måndag, sen "får" coronan krypa närmare. Men helst hålla sig borta.
 
Vi ar ute med motorhemmet over Helen. Dagen‘s lunch blev Brie ost I ugnen med en rora av farska cranberries, rostade tall och Pumpkin karnor, och da jag inte hade nagon balsamic vinager har lite apelsin zest och juice. SUPER gott!
Nu ska vi straxt ta biles till barnbarnen med foraldrar for en kopp kaffe.
Life is good! ❤️
 
Det blev ju "bara" en halvtimmes skrittur igår så istället för den tänkta vilodagen idag passade jag istället på att njuta från hästryggen en kort sväng på 25 min i skritt och lite galopp barbacka före mörkret när det ändå var så fint väder, underbart 😍.
Sen lördagsmys; lövbiff, Så mycket bättre och soffhäng med älsklingen :love:.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 517
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 009
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 735
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
654
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Allt känns hopplöst…
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp