Vad gör vi? Del CXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sov dåligt.
Först kontaktade TRV mig vd 19:00 och började prata jobb. ok tarvligt och lite udda.
sen vid 23:00 ringer någon vd från ett förtag som behövde prata med mig akut.
Så vi pratade jobb och kontrakt på natten.
sen ringde han igen nu på morgonen.
Antar att de har problem att lösa.
 
Äter frukost... nybakat vetesurdegsbröd med Bregott Havssalt, Kvibille cheddar och hemgjord apelsinmarmelad. Total livskvalité, det blir inte bättre än så här.

Sedan ska jag ut och fortsätta min röjning i en av ladorna... inte fullt så mycket livskvalité på det men väldigt nödvändigt :cautious:
Mmmmm....låter gott :) !

Jag avnjuter just nu en brunch, kan vi väl kalla det... Hittade Bavaria Blue-ost på kort datum (dvs perfekt smak och konsistens) till mycket bra pris. Så nu äter jag kex med mumsig ost och tar mig ett halvt glas rödvin till det.

Snart ska jag ge mig på garderobsdörrarna :up: !
 
Mmmmm....låter gott :) !

Jag avnjuter just nu en brunch, kan vi väl kalla det... Hittade Bavaria Blue-ost på kort datum (dvs perfekt smak och konsistens) till mycket bra pris. Så nu äter jag kex med mumsig ost och tar mig ett halvt glas rödvin till det.

Snart ska jag ge mig på garderobsdörrarna :up: !

Det var vansinnigt gott :d Din brunch låter inte helt fel heller :up:

Det är kul det där med ost på kort datum... en gång hade Coop halva priset på massor av förpackningar av Kvibille extralagrad. Jag köpte så många jag hade plats för :D Lokala ICA har St Agur på kort datum rätt ofta också.
 
Tvättar mattor.
Den är helt manuell
Du måste stänga av värmen när den är på rätt temperatur, tömma manuellt med en kran, fylla på nytt med en slang.
Det tar lite tid



20201025_112258.webp
 
Äter frukost... nybakat vetesurdegsbröd med Bregott Havssalt, Kvibille cheddar och hemgjord apelsinmarmelad. Total livskvalité, det blir inte bättre än så här.

Sedan ska jag ut och fortsätta min röjning i en av ladorna... inte fullt så mycket livskvalité på det men väldigt nödvändigt :cautious:

Fick du ha frukosten i fred för ett visst litet yrväder? :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 517
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 009
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 739
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
654
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp