Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De verkar helt ha missat att barnet är spetsatBukefalisternas favoritjulljusstake har hamnat i AB
https://www.aftonbladet.se/a/AllzyM?refpartner=link_copy_app_share
Mmmmm....låter gott !Äter frukost... nybakat vetesurdegsbröd med Bregott Havssalt, Kvibille cheddar och hemgjord apelsinmarmelad. Total livskvalité, det blir inte bättre än så här.
Sedan ska jag ut och fortsätta min röjning i en av ladorna... inte fullt så mycket livskvalité på det men väldigt nödvändigt
Mmmmm....låter gott !
Jag avnjuter just nu en brunch, kan vi väl kalla det... Hittade Bavaria Blue-ost på kort datum (dvs perfekt smak och konsistens) till mycket bra pris. Så nu äter jag kex med mumsig ost och tar mig ett halvt glas rödvin till det.
Snart ska jag ge mig på garderobsdörrarna !
Inte spetsad, det är Corona-Jesus. Tempen gick i taket.De verkar helt ha missat att barnet är spetsat
Äter frukost... nybakat vetesurdegsbröd med Bregott Havssalt, Kvibille cheddar och hemgjord apelsinmarmelad. Total livskvalité, det blir inte bättre än så här.
Sedan ska jag ut och fortsätta min röjning i en av ladorna... inte fullt så mycket livskvalité på det men väldigt nödvändigt
Fick du ha frukosten i fred för ett visst litet yrväder?