Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var försiktig så det inte har stasat,kolla färgen o tempen på tårna.Jag ligger och väntar på att tröttheten ska ta över smärtan så att jag kan få sova. Bröt foten för några dagar sedan och de gipsade och lindade stenhårt för att fixera den i väntan på att svullnaden ska gå ner så de kan operera. Så ovansidan av foten är typ helt avdomnad, fick panik och tog bort lite tejp ovanför tårna för att trycket skulle släppa (har brutit vid vristen och där är fixeringen kvar så det är ingen fara så). Upptäckte ett härligt knallrött trycksår och det känns som att huden brinner. Däremot där brottet är känns det bra...
Kollar gag reels på yt. Vill inte ta morfin för jag mår så himla illa då.
Var försiktig så det inte har stasat,kolla färgen o tempen på tårna.
Alltså, tenta 14-18 på en fredag måste vara det sämsta påhittet någonsin?
Alltså, tenta 14-18 på en fredag måste vara det sämsta påhittet någonsin?
Får mig att komma och tänka på tiden på teologen när en föreläsare stod och höll sig i bordet och såg helt förstörd ut vid 08 föreläsningen och konstaterade att han måste ta upp det här med orimligheten att föreläsa så tidigt på morgonen ^^Helt klart.
Fast jag tycker nog det var värre med föreläsaren som tyckte vi skulle åka iväg på biologisk fältkurs 1:a maj... hon fick ändra det