Vad gör vi? Del CXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu ska jag och dottern gå ut till paddocken med varsin ponny :)
Den ena ser lite mer intresserad ut än den andra :p

IMG_20201022_171333.webp
 
Varit där sedan förra tisdagen. De trappar ned medicinen så jag bara ska ha sömnmedicin kvar. Sedan tvingar de mig till medicinövertag på den så hemsjukvården kommer varje kväll och ger mig den och ser att jag tar den.
Så är planen för att jag inte ska ta intoxer.
Ok så du tar dina vanliga fortfarande fast i lägre dos?
En vecka är ju annars inte mycket alls i sammanhanget.
:heart

Edit: tänker att den första tiden (första en till två veckorna) vanligen är värst så håll ut 🦋
 
Ok så du tar dina vanliga fortfarande fast i lägre dos?
En vecka är ju annars inte mycket alls i sammanhanget.
:heart

Edit: tänker att den första tiden (första en till två veckorna) vanligen är värst så håll ut 🦋
Ja, det gör jag. Jag är beroende av ångestdämpande så nu trappar de ur dom. Xanor är borta och nu trappar de ur stesolid, de ska ta den antidepressiva efter vad jag förstår.
Så blir väl emotionell av det också. Men känt mig som en som gjort avdelningen till ett dårhus i förmiddags när de låste mitt rum och jag fick sitta ute själv på avdelningen och gråta och ha panikattacker. Personalen körde ignoransmetoden.
 
Ja, det gör jag. Jag är beroende av ångestdämpande så nu trappar de ur dom. Xanor är borta och nu trappar de ur stesolid, de ska ta den antidepressiva efter vad jag förstår.
Så blir väl emotionell av det också. Men känt mig som en som gjort avdelningen till ett dårhus i förmiddags när de låste mitt rum och jag fick sitta ute själv på avdelningen och gråta och ha panikattacker. Personalen körde ignoransmetoden.
Vet inte vad jag ska skriva men hejar på dig :heart 🤛
 
Ja, det gör jag. Jag är beroende av ångestdämpande så nu trappar de ur dom. Xanor är borta och nu trappar de ur stesolid, de ska ta den antidepressiva efter vad jag förstår.
Så blir väl emotionell av det också. Men känt mig som en som gjort avdelningen till ett dårhus i förmiddags när de låste mitt rum och jag fick sitta ute själv på avdelningen och gråta och ha panikattacker. Personalen körde ignoransmetoden.
Vet inte heller vad jag kan skriva/säga, men hejar också på dig! Det måste vara jättetufft att ta bort medicinerna som hjälpt/hjälper dig att må bättre samtidigt som kroppen reagerar på att den blir av med det den är beroende av <3

Finns det någon anledning till att de körde ignoransmetoden? Du måste så klart inte svara om du inte vill, men det måste varit jättejobbigt att må så såligt och samtidigt bli ignorerad och sitta så att det är fritt för andra att titta på <3
 
Vet inte heller vad jag kan skriva/säga, men hejar också på dig! Det måste vara jättetufft att ta bort medicinerna som hjälpt/hjälper dig att må bättre samtidigt som kroppen reagerar på att den blir av med det den är beroende av :heart

Finns det någon anledning till att de körde ignoransmetoden? Du måste så klart inte svara om du inte vill, men det måste varit jättejobbigt att må så såligt och samtidigt bli ignorerad och sitta så att det är fritt för andra att titta på :heart
De använder gärna den metoden när någon mår riktigt dåligt och det inte går att prata med personen. Men jag mådde bättre när läkaren kom och gjorde andningsövningar med mig och pratade med mig.
Tycker de gör helt fel och hela avdelningen störs ju av mig dessutom.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 516
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 999
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 732
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
654
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp