Sitter på pendeln och är SÅ. HUNGRIG
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läste nyligen om bombhot i ett tåg (gnesta) men kanske inget som påverkar andra linjer?Sitter på pendeln och är SÅ. HUNGRIG
Falskt alarm.Läste nyligen om bombhot i ett tåg (gnesta) men kanske inget som påverkar andra linjer?
Det verkade bara påverka just den linjen, och lite turer söderut med SJ.Läste nyligen om bombhot i ett tåg (gnesta) men kanske inget som påverkar andra linjer?
När jag hade gammelman, hade jag fullt med prylar till honomJag har 4 hästar......... som alltid behöver något nytt så jag kan komma till dig och ögonshoppa sen
Hur länge har du varit där nu?Haft en väldigt emotionell dag och mest bara gråtit. De sätter ut medicin och ex-vak samtidigt vilket inte gav ett bra resultat så de satte in ex-vak igen för idag.
Hur jag ska klara mig sedan vet jag inte, är verkligen på botten nu.
Varit där sedan förra tisdagen. De trappar ned medicinen så jag bara ska ha sömnmedicin kvar. Sedan tvingar de mig till medicinövertag på den så hemsjukvården kommer varje kväll och ger mig den och ser att jag tar den.Hur länge har du varit där nu?
Trappar du ner eller tar bort allt på en gång?
Ok så du tar dina vanliga fortfarande fast i lägre dos?Varit där sedan förra tisdagen. De trappar ned medicinen så jag bara ska ha sömnmedicin kvar. Sedan tvingar de mig till medicinövertag på den så hemsjukvården kommer varje kväll och ger mig den och ser att jag tar den.
Så är planen för att jag inte ska ta intoxer.
Ja, det gör jag. Jag är beroende av ångestdämpande så nu trappar de ur dom. Xanor är borta och nu trappar de ur stesolid, de ska ta den antidepressiva efter vad jag förstår.Ok så du tar dina vanliga fortfarande fast i lägre dos?
En vecka är ju annars inte mycket alls i sammanhanget.
Edit: tänker att den första tiden (första en till två veckorna) vanligen är värst så håll ut
Vet inte vad jag ska skriva men hejar på digJa, det gör jag. Jag är beroende av ångestdämpande så nu trappar de ur dom. Xanor är borta och nu trappar de ur stesolid, de ska ta den antidepressiva efter vad jag förstår.
Så blir väl emotionell av det också. Men känt mig som en som gjort avdelningen till ett dårhus i förmiddags när de låste mitt rum och jag fick sitta ute själv på avdelningen och gråta och ha panikattacker. Personalen körde ignoransmetoden.
Vet inte heller vad jag kan skriva/säga, men hejar också på dig! Det måste vara jättetufft att ta bort medicinerna som hjälpt/hjälper dig att må bättre samtidigt som kroppen reagerar på att den blir av med det den är beroende avJa, det gör jag. Jag är beroende av ångestdämpande så nu trappar de ur dom. Xanor är borta och nu trappar de ur stesolid, de ska ta den antidepressiva efter vad jag förstår.
Så blir väl emotionell av det också. Men känt mig som en som gjort avdelningen till ett dårhus i förmiddags när de låste mitt rum och jag fick sitta ute själv på avdelningen och gråta och ha panikattacker. Personalen körde ignoransmetoden.
De använder gärna den metoden när någon mår riktigt dåligt och det inte går att prata med personen. Men jag mådde bättre när läkaren kom och gjorde andningsövningar med mig och pratade med mig.Vet inte heller vad jag kan skriva/säga, men hejar också på dig! Det måste vara jättetufft att ta bort medicinerna som hjälpt/hjälper dig att må bättre samtidigt som kroppen reagerar på att den blir av med det den är beroende av
Finns det någon anledning till att de körde ignoransmetoden? Du måste så klart inte svara om du inte vill, men det måste varit jättejobbigt att må så såligt och samtidigt bli ignorerad och sitta så att det är fritt för andra att titta på